سه گانه اصلی توم ریدر برای پلتفرم های مدرن بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش تور تایلند، مجموعه توم ریدر (Tomb Raider) یکی از پرطرفدارترین مجموعه های دنیای گیمینگ بوده که در سبک ماجراجویی است. سری توم ریدر سابقه بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارد و بازی های زیادی از این مجموعه عرضه شده است. آخرین بازی های عرضه شده از مجموعه توم ریدر توانستند موفقیت خوبی کسب نمایند و به نوعی روی بازی های اول سایه بیاندازند.

سه گانه اصلی توم ریدر برای پلتفرم های مدرن بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید

سه بازی آخر مجموعه توم ریدر به وسیله شرکت کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) ساخته و عرضه شد. این شرکت توانست به برترین نحو داستان توم رایدر را از نو شروع کند و بازی های توم رایدر را وارد یک سطح نوی کرد. با این حال برای اینکه بازی های نو توم ریدر ساخته شوند احتیاج بود تا موارد قدیمی تر عرضه شده و مجموعه توم ریدر را پایه گذاری نمایند.

بازی های اول توم ریدر به وسیله شرکت آسپیر (Aspyr) ساخته شده و در اوایل دهه 2000 میلادی عرضه شدند. این بازی ها توانستند موفقیت نسبتاً خوبی کسب نمایند ولی مسائل مخصوص خود را نیز داشتند. نکته اصلی اینجاست که اگر شما از هواداران پر و پا قرص لارا کرافت و مجموعه توم ریدر باشید قطعاً به تجربه بازی های قدیمی این مجموعه علاقه دارید.

حال شرکت آسپیر اعلام نموده که میخواهد سه بازی اول مجموعه توم ریدر را برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. همه بازی ها ارزش یک بازسازی کامل را دارند ولی شرکت سازنده تصمیم گرفته که نسخه ریمستر را عرضه کند. به این شکل که شما می توانید تجربه اصیل ولی بهبود یافته را داشته باشید.

نسخه ریمستر به این شکل است که بازی با توجه به سخت افزار نو بهینه شده و عملکرد بسیار بهتری نسبت به قبل دارد. برای مثال از لحاظ رزولوشن بازی کاملاً هماهنگ با دستگاه های امروزی شده و جلوه های بصری آن نیز بهبود پیدا نموده است. از طرفی به علت سبک کلاسیکی که دارد می تواند برای گیمرهای قدیمی یک تجربه نوستالژی و زیبا باشد.

هر سه بازی توم ریدر در کنار بسته های الحاقی شان در دسترس هواداران قرار خواهند گرفت. از طرفی عناصر اصلی دنیای توم ریدر یعنی ماجراجویی و گشت و گذار نیز به طور کامل در این بازی وجود خواهند داشت. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا تجربه بازی از قبل بهتر گردد در نتیجه شما با بهبودهای زیادی در زمینه گیم پلی روبرو خواهید شد.

از لحاظ داستانی بازی با قبل هیچ تفاوتی نداشته و شما داستان 3 عنوان اصلی توم ریدر را تجربه خواهید کرد. به این شکل که به همراه لارا کرافت به دور دنیای سفر نموده و با دشمنان مختلف روبرو خواهید شد. این نسخه ریمستر برای هواداران قدیمی سری توم ریدر بسیار مجذوب کننده بوده می تواند روند پیشرفت این مجموعه را به گیمرهای نو نشان دهد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2321

به "سه گانه اصلی توم ریدر برای پلتفرم های مدرن بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه گانه اصلی توم ریدر برای پلتفرم های مدرن بازسازی می گردد؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید