سیستم لازم برای اجرای Ghostwire Tokyo روی کامپیوتر اعلام شد

به گزارش تور تایلند، چندی پیش بود که بالاخره بازی گوست وایر: توکیو (Ghostwire: Tokyo) یک تاریخ رسمی برای عرضه دریافت کرد. اگر شما قصد دارید تا آن را برای کامپیوتر خود تهیه کنید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید. به دلیل اینکه باید اطمینان حاصل کنید که آیا دستگاه شما توانایی اجرای آن را دارد یا نه. نکته جالب اینجاست که این بازی نیازمند رم نسبتاً زیادی برای گیمینگ است. به همین دلیل امکان دارد که شما برای اجرای آن نیازمند ارتقاء رم خود باشید.

سیستم لازم برای اجرای Ghostwire Tokyo روی کامپیوتر اعلام شد

در این مدت استانداردهای بازی ها تغییرات زیادی نموده است. حجم عناوین به شدت زیاد شده و از طرفی بسیار سیستم را به چالش می کشند. برای مثال عناوینی چون دایینگ لایت 2 (Dying Light 2) به کارت گرافیکی قدرتمندی احتیاج دارند که همین مورد باعث می گردد بسیاری از افراد آن ها را تجربه نکنند.

حال نوبت به بحث رم رسیده است. گوست وایر در کمترین حالت احتیاجمند 12 گیگابایت رم است. از طرفی رم پیشنهادی برای این بازی 16 گیگابایت است. این موضوع نشانگر این است که به زودی ما شاهد خواهیم بود که بازی ها احتیاجمند مقدار رمی بیش از 16 گیگابایت باشند. پس حتماً در خصوص انتخاب مقدار رم سیستم خود دقت کنید. اگر هم مقدار آن کمتر از 12 است حتماً به فکر ارتقاء باشید.

تنها نکته مثبت این بازی حجم کم آن است. گوست وایر تنها احتیاج به 20 گیگابایت حافظه دارد که البته بهتر است از نوع حافظه جامد (SSD) باشد. با توجه به اینکه حجم کمی را اشغال می نماید مشکل خاصی نیست و می توان آن را به راحتی روی SSD سیستم قرار داد.

شرکت سازنده هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه چه رزولوشنی مد نظر دارد نداده است. به احتمال زیاد رزولوشن مورد نظر 1080p است. به علت اینکه مونیتورها و صفحه های لپتاپ های گیمینگ نیز اکثراً همین رزولوشن را دارند.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای بازی گوست وایر: توکیو

حداقل سیستم مورد احتیاج:

  • پردازنده: Intel Core I7 4770K یا AMD Ryzen 5 2600
  • رم: 12 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GTX 1060 یا AMD RX 5500 XT
  • حافظه مورد احتیاج: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 یا بالاتر

سیستم پیشنهادی برای این بازی:

  • پردازنده: Intel Core I7 6700 یا AMD Ryzen 5 2600
  • رم: 16 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GTX 1080 یا AMD RX 5600 XT
  • حافظه مورد احتیاج: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 یا بالاتر

همینطور که معین است این باز از لحاظ گرافیکی هم احتیاجمند کارت نسبتاً قدرتمندی است. از طرفی هنوز معین نشده که برای تجربه آن با ری تریسینگ باید از چه کارتی استفاده کرد. به احتمال زیاد با توجه به معینات ذکر شده برای تجربه ری ترسینگ شما احتیاجمند یک کارت 2070 خواهید بود. البته این در حد حدس است. باید صبر کرد و دید که شرکت سازنده چه اطلاعات دیگری از این بازی منتشر خواهد نمود.

منبع: PCgames.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2057

به "سیستم لازم برای اجرای Ghostwire Tokyo روی کامپیوتر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم لازم برای اجرای Ghostwire Tokyo روی کامپیوتر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید