سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای دنیا هستم

به گزارش تور تایلند، دارنده چهار مدال طلای ووشوی دنیا گفت: سختی های زیادی را متحمل شدم و به خاطر تولد دخترم به دنبال بهترین نتیجه و پنجمین مدال طلای دنیا هستم.

سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای دنیا هستم

به گزارش، محسن محمدسیفی، در مورد شرایط ملی پوشان در آستانه پانزدهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و در مدت برگزاری اردو ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. قطعا در فرصت باقی مانده یکسری تمرینات را انجام خواهیم داد که تبدیل این همه تمرین به توان، قدرت، سرعت و انفجار منجر می گردد و با آمادگی 100 درصد وارد مسابقات قهرمانی جهان می شویم.

وی اضافه نمود: به اینکه چه اتفاقی قرار است در مسابقات قهرمانی جهان بیفتد فکر نکردم، اما قطعا محسن سیفی بازیکنی است که تمام کوشش خود را انجام خواهد تا بهترین اتفاق رقم بخورد. سه ماه شرایط سختی تمرینی را در اردوها پشت سر گذاشتم و از خانواده دور بودم و آسیب دیدگی داشتم. بعد از عمل جراحی خیلی خیلی شرایط سختی داشتم که دوباره به اوج آمادگی برسم. همه این سختی ها به علاوه تولد دخترم انگیزه خواهد شد تا همه کوششم را برای او انجام بدهم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

سیفی در مورد رسیدن به عنوان پرافتخارترین ووشو کار جهان گفت: هیچ وقت به این داستان ها فکر نکردم. البته این رکوردها جذاب است، اما هیچ وقت ذهن خود را درگیر این مسائل نکردم. در حال حاضر نیز در تاریخ ووشو جهان ورزشکاری را نداریم که چهار مدال طلا و سه مدال طلای بازی های آسیایی را کسب نموده باشد.

دارنده چهار مدال طلا و یک نقره مسابقات جهانی ادامه داد: خدا شاهد است که هیچ وقت به این داستان ها فکر نکردم و همواره به دنبال این بودم در هر مسابقه ای بهترین عملکرد و نتیجه را کسب کنم و جواب زحمات کادرفنی، استاد اوجاقی و رئیس فدراسون ووشو را بدهم. فکر می کنم کسب مدال طلا وظیفه است و کاری خاص نیست.

سیفی در مورد ریسک چینی ها برای استفاده از یکی از 5 سهمیه خود در وزن او گفت: در چین اینگونه نیست که به حریفان دیگر فکر نمایند و بر اساس شرایط فدراسیون و باندبازی های خود سهمیه هایی را به استان ها می دهند و فکر می کنم خالی از لطف نباشد که پنجمین مدال طلای جهان با شکست چینی ها باشد. قطعا احساس خوبی است که وقتی در کشور چین پیروز به کسب مدال طلا می شوید، بازیکن این کشور در کنار شما حضور داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی ووشو در مورد شانس ووشو ایران برای تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته و کسب 8 مدال طلا در بخش آقایان و بانوان گفت: به همه بچه ها چه در بخش بانوان و آقایان امیدوار هستم. هر 5 بازیکن آقایان بازیکنان خوبی هستند که طلای بازی های آسیایی، طلای جهان و طلای جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و در عین جوانی باتجربه هستند. این تیم در عین جوانی بسیار باتجربه است و امیدوارم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

دارنده سه مدال طلای بازی های آسیایی اظهار داشت: قطعا کسب 8 مدال طلا دور از دسترس ما نیست. شرایط تمرینی ما به گونه ای بوده است که در بخش مردان هر 5 مدال طلا را کسب کنیم. همه بچه ها استحقاق کسب مدال طلا را دارند و ما با انگیزه کسب 8 مدال طلا در دو بخش آقایان و بانوان ساندا به چین می رویم.

سیفی در مورد هدایت بازیکنان جوان تیم ملی گفت: واقعیت این است که ما همه چیز را از بزرگترهای خود یاد گرفتیم. در 18 سالگی و جوانی کسی مثل حسین اوجاقی هم تیمی و کاپیتان ما در کنار سایر بزرگترها بود که ما را هدایت می کرد. این موضوع از آنها به ما رسیده است و فکر می کنم کار خاصی انجام نمی دهم و تنها به عنوان انجام وظیفه کوشش می کنم روحیه کوچکی به بچه ها بدهم.

منبع: تسنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 791

به "سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای دنیا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیفی: کسب مدال طلا وظیفه من است، به خاطر دخترم دنبال پنجمین طلای دنیا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید