سیونوف: بازی با تیم های ایرانی همیشه سخت است ، چیز زیادی درباره شهر خودرو نمی دانیم

به گزارش تور تایلند، دروازه بان تیم پاختاکور ازبکستان رویارویی با تیم های ایرانی را سخت توصیف کرد.

سیونوف: بازی با تیم های ایرانی همیشه سخت است ، چیز زیادی درباره شهر خودرو نمی دانیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پاختاکور ازبکستان، الدروبک سیونوف درباره دومین بازی این تیم برابر شهر خودرو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: چیز زیادی درباره حریف ایرانی نمی دانیم اما وقتی به ترکیب این تیم نگاه می کنیم شاهد حضور 2 یا 3 بازیکن باتجربه و برتر فوتبال ایران هستیم.

دروازه بان پاختاکور در واکنش به این پرسش که این تیم و دیگر تیم های ازبکستانی نتایج خوبی برابر تیم های ایرانی در گذشته کسب کرد ه اند گفت: طبق آمارها پاختاکور و سایر تیم های ازبکستانی توانستند نتایج خوبی در مواجهه با حریفان ایرانی به دست آورند اما همیشه این بازی ها سخت بوده اند. بازیکنان تیم های ایرانی قدرت بدنی بسیار بالایی دارند و برابر تیم های عربی نیز همیشه خوب بازی می کنند.

سیونوف در سرانجام گفت: تیم پاختاکور در شرایط بسیار خوبی واقع شده است و می دانیم هر امتیازی در لیگ قهرمانان آسیا چقدر مهم است. می توانم بگویم تحت هیچ گونه فشاری قرار نداریم.

تیم های پاختاکور و شهر خودرو ساعت 17:30 دقیقه دوشنبه آینده در بازی هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پاختاکور در هفته نخست با نتیجه 2 بر یک برابر تیم الاهلی امارات پیروز شد و شهر خودرو نیز شکست 2 بر صفر را در بازی با الهلال پذیرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 837

به "سیونوف: بازی با تیم های ایرانی همیشه سخت است ، چیز زیادی درباره شهر خودرو نمی دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیونوف: بازی با تیم های ایرانی همیشه سخت است ، چیز زیادی درباره شهر خودرو نمی دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید