فرنگی کار قمی صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شد

به گزارش تور تایلند، رضا مردی کشتی گیر فرنگی کار نوجوان قمی صاحب دوبنده وزن 54 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابت های قهرمانی 2016 نوجوانان آسیا در چین تایپه شد.

فرنگی کار قمی صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از قم ، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در حالی روز دوشنبه 14 تیرماه امسال به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد چین تایپه ترک خواهد نمود که رضا مردی فرنگی کار نوجوان قمی را در ترکیب خود دارد.

مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای 17 تا 20 تیرماه به میزبانی کشور چین تایپه و در شهر تایچونگ برگزار می گردد و تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران با ترکیبی کامل به این مسابقات اعزام خواهد شد.

تیم کشتی فرنگی نوجوان ایران در حالی با 10 کشتی گیر و در 10 وزن در این مسابقات بروی تشک خواهد رفت که رضا مردی فرنگی کار نوجوان قم در وزن 54 کیلوگرم با رقبای خود سرشاخ خواهد شد.

رضا مردی در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان که نزدیک به یک ماه پیش در استان تهران برگزار گردید گوی سبقت را با ارائه کشتی های بسیار دیدنی از سایر رقبای خود ربود و بر سکوی نخست وزن 54 کیلوگرم کشور ایستاد و حضور خود را در ترکیب تیم ملی قطعی کرد.

در رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در سال 2015 که در کشور هند برگزار گردید محمدجواد رضایی به نمایندگی از استان قم در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت و با راه یابی به ملاقات پایانی وزن 46 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد و نائب قهرمان شد.

در رقابت های سال گذشته قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان آسیا در رشته کشتی فرنگی تیم ایران بااقتدار و با کسب یک مدال طلا، شش نقره و یک برنز و کسب 82 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 209

به "فرنگی کار قمی صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کار قمی صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید