پیغام تبریک شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا

به گزارش تور تایلند، شیخ سلمان در پیامی قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

پیغام تبریک شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران دیروز (یک شنبه) پیروز شد با رجحان چهار بر صفر برابر ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره از رقابت ها دست یابد و برای دوازدهمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت ها در پیغامی ضمن تبریک این عنوان به ملی پوشان فوتسال ایران برای این تیم در آینده آرزوی پیروزیت کرد.

در پیغام شیخ سلمان آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می خواهم پیغام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا ابراز کنم. هم چنین باید از ژاپن هم تقدیر کرد که روحیه بالایی را در این فینال جذاب نشان دادند. می خواهم هم چنین از تمام کسانی که پشت پرده برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها زحمت کشیده اند نیز در این جا تشکر کنم. من مطمئن هستم که این قهرمانی الهام بخش طرفداران و بازیکنان فوتسال در ایران خواهد بود.

شیخ سلمان هم چنین درباره میزبانی چین تایپه برای این دوره از رقابت ها، گفت : AFC میزبانی این رقابت ها را به چین تایپه داد تا تعهد خود را به گسترش فوتسال در کشورهای دیگر آسیا نشان دهد. من مطمئن هستم که این تورنمنت به پیشرفت فوتسال در کشور چین تایپه یاری خواهد نمود.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبلی جام جهانی که در کلمبیا برگزار گردید، در رده سوم نهاده شد و با کسب دوازدهمین قهرمانی در آسیا سلطه خودش را در قاره نشان داد. ایران با 46 گل زده به فینال این دوره از رقابت ها رسید و توانست تیم های میانمار، چین، تایلند، ازبکستان و عراق را از پیش رو بردارد.

ستاره تیم ملی فوتسال ایران در فینال علی اصغر حسن زاده بود که در نهایت به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام جهانی نیز شناخته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 109

به "پیغام تبریک شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید