قائدی: هدف ما از روز اول صعود به المپیک بود، استراماچونی به من یاری کرد

به گزارش تور تایلند، مهدی قائدی، مهاجم تیم فوتبال امید ایران گفت که هدف اصلی اعضای این تیم از روز نخست تشکیل، صعود به المپیک 2020 توکیو بوده است.

قائدی: هدف ما از روز اول صعود به المپیک بود، استراماچونی به من یاری کرد

به گزارش خبرنگاران، مهدی قائدی در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره ملاقات تیم فوتبال امید ایران مقابل ازبکستان، در نخستین ملاقات شاگردان حمید استیلی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال قهرمانی آسیا گفت: همواره اولین مسابقه سخت است. ما ازبکستان را به خوبی می شناسیم و می دانیم که آنها واقعاً تیم خوبی هستند. ما بارها در رده های سنی دیگر و نیز رده زیر 23 سال با آنها بازی کردیم و مطمئنیم که ازبکستان یکی از بهترین تیم های آسیاست.

ما می خواهیم مسابقات را خیلی قدرتمندانه شروع کنیم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: ما ایران هستیم و به خودمان باور داریم. شما بهترین عملکرد ما را در بازی نخست می بینید. هدف اول ما از روز نخست، صعود به المپیک بود و این هدف ما در این مسابقات است. ما می دانیم که 44 سال از آخرین صعودمان به المپیک در فوتبال می گذرد، اما شانس جدیدی (برای صعود به المپیک) خواهیم داشت. ما تیم جدیدی هستیم و تمام کوشش خود را به کار می گیریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با تمجید از سرمربی ایتالیایی پیشین آبی پوشان توضیح داد: می خواهم از آندره آ استراماچونی تشکر کنم که در این فصل واقعاً به من یاری کرد. او به من اعتماد کرد که این بسیار مهم بود. با این اعتماد و یاریش، من روزبه روز بازیکن بهتر و بهتری شدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 177

به "قائدی: هدف ما از روز اول صعود به المپیک بود، استراماچونی به من یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی: هدف ما از روز اول صعود به المپیک بود، استراماچونی به من یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید