متشرعی: برنامه&zwnjای برای دریافت بازیکن خارجی نداریم، نقاط ضعفی داریم که رفع می&zwnjکنیم

به گزارش تور تایلند، سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: مسابقه برابر شهرداری قزوین را خوب مدیریت کردیم اما نقاط ضعفی داریم که در مسابقات بعد رفع می کنیم.

متشرعی: برنامه&zwnjای برای دریافت بازیکن خارجی نداریم، نقاط ضعفی داریم که رفع می&zwnjکنیم

شایسته مشترعی پس از پیروزی شاگردانش برابر تیم بسکتبال شورای شهر و شهرداری قزوین به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی تقریبا سبکی داشتیم و تیم شهرداری قزوین در استراحت بود و این شرایط خیلی خوبی را به وجود آورد تا در کنار تیمی بازی کنیم که روز اول بازی نداشت و شاگردانم باید انرژی خود را مدیریت می کردند. در کوارتر اول اختلاف امتیازی بوجود آمد و حریف ما خیلی خوب و تهاجمی آغاز کرد و بازیکنانم بازی را خوب مدیریت کردند و از نیمه دوم بازی را به نفع تیم مان به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: ما بر طبق تمام لحظات بازی تمرین نموده بودیم و شرایطی که شاگردانم در تمرین تجربه نموده بودند را به آنها یادآوری کردم و شاگردانم هم طبق صحبت ها و بررسی مسائل روانی که در هر جلسه تمرینی با آنها مرور نموده بودیم به هدف خود فکر نموده و توانستند نتیجه مثبتی بگیرند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان درخصوص بازیکن جوان ملی پوش شهرداری قزوین گفت: فاطمه آقازادگان، بازیکن مستعد و خوبی است که او را مهار کردیم، اما نقاط ضعفی هم داشتیم و هم روی همین نقاط کار می کنیم تا در بازی دور برگشت و مسابقات بعد دچار مشکل نشویم.

وی با بیان این مطلب که برنامه ای برای دریافت بازیکن خارجی ندارد، گفت: برنامه تیم پالایش نفت آبادان این بوده است که بازیکنان بومی خود را پرورش بدهد و از پتانسیل بازیکنان جوان مان بهترین استفاده را ببریم درحال حاضر برنامه ای برای دریافت بازیکن خارجی نداریم، اما برنامه تمرینی مان قطعا تغییر خواهد نمود به اوج عملکردمان در دور برگشت خواهیم رسید.

متشرعی درخصوص نظارت بر بازی ها برای انتخاب بازیکنان مستعد گفت: پخش زنده مسابقات یاری شایانی به تیم ها می نماید ما مسابقات را بررسی می کنیم و من فرصت بیشتری برای ارزیابی و محک بازیکنان دارم تا برای اردوهای تیم ملی بهترین انتخاب را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1397

به "متشرعی: برنامه&zwnjای برای دریافت بازیکن خارجی نداریم، نقاط ضعفی داریم که رفع می&zwnjکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متشرعی: برنامه&zwnjای برای دریافت بازیکن خارجی نداریم، نقاط ضعفی داریم که رفع می&zwnjکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید