محوطه سازی تفرجگاه پیرکدوییه مزایجان بوانات آغاز شد

به گزارش تور تایلند، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بوانات از آغاز عملیات اجرایی سامان دهی و محوطه سازی تفرجگاه پیرکدوییه مزایجان بوانات خبر داد.

محوطه سازی تفرجگاه پیرکدوییه مزایجان بوانات آغاز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، حسین پور اسد مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان بوانات امروز چهارشنبه 10 مرداد 97گفت: با پیگیری های اجرا شده توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان بوانات و تامین اعتبار توسط فرمانداری شهرستان، از محل اعتبارات قانون متوازن سال 96(اوراق خزانه اسلامی) و با بکارگیری پیمانکار بومی ، عملیات اجرایی ساماندهی و محوطه سازی تفرجگاه پیرکدوئیه (سکوسازی و ساماندهی محل استراحت گردشگران)شروع شد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بوانات در ادامه از تصویب 500 میلیون ریال برای بهسازی و آسفالت راستا (جاده تفرجگاه) و مبلغ 650میلیون ریال برای مرمت مسجدجامع تاریخی سوریان و محرابه منج (چهارطاقی ساسانی) از محل اعتبارات 3 درصد نفت و گاز سال97 نیز اشاره کرد که پس از تخصیص اعتبار عملیات اجرایی این پروژه ها نیز شروع خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: همچنین با اعتباری بالغ بر800میلیون ریال از محل اعتبارات استانی قرارداد مرمت قلعه تاریخی سیمکان نیز منعقد شده است که به زودی شاهد شروع به کار این قرارداد نیز خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 711

به "محوطه سازی تفرجگاه پیرکدوییه مزایجان بوانات آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محوطه سازی تفرجگاه پیرکدوییه مزایجان بوانات آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید