مخالفت رابرت دنیرو با ازدواج نوه اش

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، زک افران و رابرت دنیرو در حال مذاکره برای حضور در فیلم کمدی پدربزرگ کثیف هستند.

مخالفت رابرت دنیرو با ازدواج نوه اش

گرچه مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است اما اگر به نتیجه برسد، افران نقش مرد جوانی را بازی خواهد کرد که با حقه و کلک مجبور شده تا پدربزرگش را با نقش آفرینی دنیرو که یک ژنرال سابق ارتش است برای تعطیلات تابستانی به فلوریدا برساند. پدربزرگش فکر می کند که نوه اش می خواهد ازدواجی بکند که برای آن درست تصمیم نگرفته است.

دن میزر کارگردان و نویسنده یک سال بهش وقت می دم که تا به حال با ساشا بارون کوهن در چندین فیلم از جمله بورات، برونو و کارگردان همکاری کرده است، مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

این پروژه ابتدا در کمپانی یونیورسال مطرح شد اما در حال حاضر کی ای دی مسئولیت اداره آن را بر عهده دارد و آن را در جشنواره تورنتو سازماندهی خواهد کرد. بری جوزفسون تهیه کننده فیلم است.

افران در جدیدترین پروژه هایش در فیلم های کمدی آن لحظه عجیب و همسایه ها دیده شده است. از دیگر پروژه های جدید او می توان به فیلم دی جی ما دوستان تو هستیم اشاره کرد.

از فیلم های اخیر دنیرو هم می توان به مسابقه کینه و کلاه برداری آمریکایی اشاره کرد. پروژه های بعدی او فیلم درام مشت زنی دستان سنگی و فیلم کمدی ننسی مایرز با نام انترن هستند. او سال پیش برای برای در دفترچه بارقه امید نامزد اسکار مکمل شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 900

به "مخالفت رابرت دنیرو با ازدواج نوه اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت رابرت دنیرو با ازدواج نوه اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید