مردی که برق 11000 ولتی نیز او را نمی گیرد!

به گزارش تور تایلند، مرد هندوستانی که به مرد برقی مشهور است ادعا می نماید که برق نگرفتگی او هدیه ای از طرف خداوند است.

مردی که برق 11000 ولتی نیز او را نمی گیرد!

به گزارش خبرنگار، یک مرد هندوستانی که ادعا می نماید که قادر است برق 11000 ولتی را به بدنش متصل کند به رسانای الکتریکی انسانی در این کشور معروف شده است. نارش کومار نخستین بار هنگامی که مشغول تعمیر یک بخاری برقی در خانه اش در منطقه مظفرنگار هندوستان بود به این مهارت عجیبش پی برد.

این مرد که 42 سال دارد و در یک غسال خانه کار می نماید و همچنین به پزشکان در انجام کالبدشکافی مردگان یاری می نماید در این باره گفت: من می توانم جریان برقی به قدرت 11000 ولت را که می تواند روشنایی 500 خانه مسکونی را تامین کند از بدنم عبور دهم، بدون آنکه دچار برق گرفتگی شوم.

ویدئوی کوتاهی که توسط یکی از اعضای خانواده نارش و با یاری دوربین تلفن همراه تهیه و منتشر شده است مهارت عجیب این مرد جوان را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می گردد که نارش با زبان خود یک سیم برق را لمس می نماید. نارش در حالی که با زبان خود این سیم برق را لمس می نماید ادامه می دهد خداوند به من قدرتی داده که هیچ کسی در دنیا قادر به انجام آن نیست.

بنا به ادعای نارش او ابتدا با ولتاژ های کمتر آغاز به آموزش و تمرین این مهارت کرد. او اضافه نمود: انتها من توانایی خودم را با ولتاژ 240 ولتی و 440 ولتی مورد آزمایش قرار دادم. کنجکاوی من بیشتر و بیشتر شد تا اینکه قادرم ولتاژ برقی با قدرت 11000 ولت را از بدنم عبور دهم.

لازم به ذکر است؛ در حالی که تماس با کمترین ولتاژ برق موجب مرگ انسان می گردد، اعضای خانواده و همسایگان این مرد جوان از توانایی او که با تماس با ولتاژ برق 11000 ولتی دچار برق گرفتگی نمی گردد شگفت زده شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 540

به "مردی که برق 11000 ولتی نیز او را نمی گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی که برق 11000 ولتی نیز او را نمی گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید