موضوعات صنایع دستی به صورت میدانی آنالیز گردد

به گزارش تور تایلند، یک هنرمند صنایع دستی گفت: ارتباط مسئولان با هنرمندان صنایع دستی باید روز به روز تقویت گردد و مسئولان از نزدیک با هنرمندان دیدارهایی داشته باشند و صحبت ها و دغدغه های آنان را بشنوند.

موضوعات صنایع دستی به صورت میدانی آنالیز گردد

جواد حیدری هنرمند رشته حکاکی جواهرات، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به لزوم ارتباط نزدیک تر مسئولان با هنرمندان صنایع دستی توضیح داد: مسئولان باید مسائل مرتبط با هنرمندان صنایع دستی را به صورت میدانی و از نزدیک مورد آنالیز قرار دهند.

او افزود: موضوعات مهمی مانند بیمه هنرمندان صنایع دستی، تسهیل در فروش محصولات فراوریی، ارائه تسهیلات ارزان قیمت، حمایت برای حضور در نمایشگاه های خارجی و بین المللی و... از مهمترین موضوعاتی است که متولیان حوزه صنایع دستی باید به آن توجه داشته باشند.

حیدری از آموزش به عنوان رکن اصلی فراوری صنایع دستی نام برد و افزود: آموزش مادر همه اقدامات و فعالیت ها است و در زمینه فراوری، بسته بندی، فروش و صادرات و حتی تبلیغات احتیاجمند آموزش مداوم هستیم از این رو تمرکز مسئولان و برنامه ریزان حوزه صنایع دستی باید در این خصوص بیشتر گردد.

این هنرمند رشته حکاکی جواهرات ادامه داد: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی برای هنرمندان مهم است اما برای بسیاری از هنرمندان از جمله هنرمندان رشته های گران قیمت حکاکی جواهرات، حضور در نمایشگاه های خارجی هزینه های زیادی دارد که فقط با حمایت متولیان امر این امکان فراهم است.

حیدری در بخش دیگری از صحبت های خود، با بیان این که درخواست من از مسئولان و متولیان حوزه صنایع دستی این است که ارتباط خود را هنرمندان صنایع دستی حفظ نمایند افزود: آنالیز میدانی مسائل و مسائل هنرمندان صنایع دستی به صورت میدانی نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

او خاطر نشان کرد: بسیاری از اقدامات و فعالیت های تأثیرگذار در حوزه صنایع دستی احتیاج به بودجه و اعتبارات دولتی ندارد بلکه با برنامه ریزی بسیاری از فعالیت ها قابل اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 590

به "موضوعات صنایع دستی به صورت میدانی آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوعات صنایع دستی به صورت میدانی آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید