میزان وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نوراعلام شد

به گزارش تور تایلند، معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نورگفت: وام شهریه تحصیلی با کارمزد یک و 4 دهم درصد، به تمامی دانشجویان دانشگاه پیغام نور حتی دانشجویان بدهکار در سنوات گذشته تعلق می گیرد.

میزان وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نوراعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور ، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیغام نور، برطرف مسائل مالی و فراهم کردن امکان ادامه تحصیل برای تمامی دانشجویان را به ویژه در مناطق کم برخوردار را مهم ترین اولویت سال جاری این دانشگاه بیان کرد و گفت: دانشگاه در اقدامی جدید امکان اختصاص تسهیلات وام شهریه را برای دانشجویان بدهکار در سنوات گذشته نیز فراهم نموده و این دسته از دانشجویان می توانند با مراجعه به بانک های انصار و قرض الحسنه مهر ایران از وام شهریه تحصیلی برخوردار شوند.

وی با عنوان اینکه دانشگاه پیغام نور نسبت به دیگر دانشگاه های شهریه بگیر کمترین میزان شهریه تحصیلی را اخذ می نماید، اضافه کرد: دانشجویان با استفاده از وام شهریه می توانند ضمن پرداخت شهریه کامل تحصیلی خود، در بازه طولانی 48 ماه نسبت به بازپرداخت اقساط وام اقدام نمایند.

گفتنی است، متوسط شهریه هر ترم دانشگاه پیغام نور در مقطع کارشناسی 650 هزار تومان، در مقطع کارشناسی ارشد 2 میلیون و 200 هزار تومان و در مقطع دکتری تخصصی 7 میلیون تومان است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 799

به "میزان وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نوراعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نوراعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید