ناتا به بازار آمد، از بردگی در آفریقا تا همسایگی خانه اهل بیت(ع)

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی ناتا نام رمانی است تاریخی - مذهبی از صدر اسلام که از سرگذشت بردگی تا کنیزی و همسایگی با اهل بیت(ع) را به تصویر می کشد. این داستان شما را با زندگی کنیزان و زنان در صدر اسلام بیشتر آشنا خواهد نمود.

ناتا به بازار آمد، از بردگی در آفریقا تا همسایگی خانه اهل بیت(ع)

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

نویسنده بر آن است تا تحولات اجتماعی ناشی از ظهور اسلام را با تکیه بر مسائل زنان و حقوق بردگان به تصویر بکشد. روایت داستان از دو زاویه دید متفاوت، تاثیرات مختلف اسلام را بر قشرهای گوناگون اجتماع ترسیم می نماید. واقعه غدیر و وقایع سیاسی پس از وفات پیغامبر(ص) از دیگر مسائلی است که نویسنده به آن می پردازد. او کوشش می نماید تا با ترسیم واکنش های شخصیت های مختلف داستان، وقایع این برهه از تاریخ اسلام را به نمایش بگذارد.

برشی از کتاب:

از زیر پارچه ای که روی سرم بود چهره دوزن دیگر را تشخیص ندادم.

هم اسب جلوی درب خانه ایستاد هم قلب من،

حس میکردم نمی توانم حرکت کنم هیچ صدایی را نمی شنیدم.

دقایقی گذشت جوان بلند قامتی در چارچوب در نهاده شد.

از شرم سربه زیر داشت، پاهایم را زیر شکم اسب محکم کردم انگار دلم نمی خواست پیاده شوم. ازکنارم گذشت. با قیس و ثابت روبوسی کرد و دست پدرش را بوسید و برادرانش را درآغوش کشید. به طرف اسب آمد شرم نمی گذاشت دست مرا بگیرد و به خانه ببرد.

ناتا؛ رمانی تاریخی-مذهبی از صدر اسلام با موضوع بردگی و کنیزی و تحولات و اتفاقات صدر اسلام با اشاره به گوشه هایی از زندگی اهل بیت(ع) به قلم زهرا باقری در قطع رقعی و 254 صفحه به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند به وسیله سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا سایت manvaketab.ir و همچنین به وسیله ارسال نام کتاب به سامانه پیغام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1566

به "ناتا به بازار آمد، از بردگی در آفریقا تا همسایگی خانه اهل بیت(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتا به بازار آمد، از بردگی در آفریقا تا همسایگی خانه اهل بیت(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید