راهنمایی: 14 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا انتها مرداد تحویل می گردد

به گزارش تور تایلند، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تکمیل 20 هزار واحد مسکن مهر این شهر جدید در دو سال اخیر از تحویل 14 هزار واحد دیگر تا خاتمه مرداد سال جاری اطلاع داد.

راهنمایی: 14 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا انتها مرداد تحویل می گردد

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید مهدی راهنمایی نهایی شدن وام هزار میلیارد تومانی را گره گشاترین اقدام صورت گرفته برای تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس در امسال خواند و گفت: این وام با یاری وزارت راه و شهرسازی و پیگیری های قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر، نهایی و تا به امروز 275 میلیارد تومان از آن تسهیلات نیز دریافت شده است.

وی دفاع از ردیف های اعتباری مسکن مهر پردیس در قانون بودجه و تعریف اختیاراتی برای استفاده از منابع داخلی شرکت عمران را از دیگر مواردی خواند که به تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس یاری نموده است و اضافه کرد: اگر این ملاحظات انجام نمی شد، بدون تردید تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس، امسال متوقف می شد.

راهنمایی تعداد واحد های مسکن مهر تحویل شده به مردم در شهر جدید پردیس را 45 هزار واحد اعلام و مطرح نمود: از مهر ماه 97 تا به امروز ما در شهر جدید پردیس پیروز به تکمیل و تحویل 20 هزار واحد مسکن مهر به مردم شده ایم.

وی اعلام کرد: با احتساب حدود 14 هزار واحد دیگری که تا اواخر مردادماه افتتاح خواهیم کرد، تعداد واحد های مسکن مهر تکمیل و تحویل شده در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی به 34 هزار واحد می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1095

به "راهنمایی: 14 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا انتها مرداد تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایی: 14 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا انتها مرداد تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید