چگونه از سی دی های خش دار کپی بگیریم؟

به گزارش تور تایلند، قبل از ورود فلش مموری ها به دنیای دیجیتال، همه کارها با استفاده از دی وی دی یا سی دی ها انجام می شد. اطلاعاتی که گاه بسیار گرانقیمت بودند اما با یک خش کوچک روی سی دی، دیگر اطلاعات درون آن در دسترس کاربر قرار نداشت چراکه دیتای موجود روی این دیسک ها قابل بازخوانی نبودند.

چگونه از سی دی های خش دار کپی بگیریم؟

هرچند امروزه فلش مموری ها و همچنین هاردهای اکسترنال و... این مشکل را حل نموده اند و می توان راحت تر از اطلاعات نگهداری کرد اما هنوز هم از دی وی دی و سی دی ها برای کارهای مختلف ازجمله انتقال داده ها، ضبط فیلم، موسیقی و... استفاده می گردد و مشکل از بین رفتن اطلاعات هم همچنان پابرجاست.

به همین دلیل محققان حوزه نرم افزاری به دنبال راهکاری برای حل این مشکل بودند و درنهایت هم نرم افزار WinX DVD Copy Pro طراحی شد؛ یک نرم افزار کپی دی وی دی با قابلیت ایمیج گیری، پخش، کپی دی وی دی به فایل MPEG2 و همچنین کپی دیسک به دیسک. این نرم افزار بدون احتیاج به هیچ بسته نرم افزاری رمزگشای دی وی دی، قادر به فراهم کردن دسترسی به تمام کدها و سیستم های حفاظت از کپی است به همین دلیل هم کارآیی بالایی دارد و یکی از قابلیت های اصلی این نرم افزار بازیابی دی وی دی های خش دار و صدمه دیده است.

از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان دی وی دی به پوشه VIDEO-TS و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از بخش های DVD اشاره نمود. پشتیبانی از آخرین متدهای محافظت از کپی دی وی دی و همچنین کپی دی وی دی خش دار و کپی دی وی دی قفل دار از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود. این نرم افزار همچنین مجهز به موتور پیشرفته بازیابی وسیستم هوشمند خواندن اطلاعات دی وی دی است. اگر علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می توانید آن را از وب سایتP30world.com به صورت رایگان بارگذاری کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1232

به "چگونه از سی دی های خش دار کپی بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از سی دی های خش دار کپی بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید