کارآفرینان گردشگری و صنایع دستی فراخوانده شدند

به گزارش تور تایلند، چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در حوزه های صنعت، کشاورزی و خدمات همچون دوره های گذشته برگزار می گردد، با این تفاوت که سال جاری برای نخستین بار بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به آن اضافه شده است.

کارآفرینان گردشگری و صنایع دستی فراخوانده شدند

ثبت نام در این جشنواره از اول تیرماه شروع شده و تا دهم مردادماه 1400 ادامه دارد و کارآفرینان با مراجعه به وبگاه karafarinanebaeertar.ir یا karafarinanebaeertar.mcls.ir می توانند فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. این جشنواره بیشتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر در سراسر کشور انجام می گردد.

رکود مالی در سال های کرونا، بسیاری از کارآفرینی ها را تعطیل نموده است، اما این اعتقاد در مجریان جشنواره وجود دارد که کسب وکارهایی توانسته اند بقای خود را حفظ نمایند که در جهت نوآوری گام برداشته اند و شناسایی آن ها در این دوره می تواند اصلی ترین عامل تغییر در بازار و الگوسازی باشد.

بنا بر آن چه دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام نموده است کارآفرینان برتر براساس شاخص هایی همانند نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش، صادرات و... با حضور داورانی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نخستین بار شناسایی، انتخاب و معرفی می شوند.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1765

به "کارآفرینان گردشگری و صنایع دستی فراخوانده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینان گردشگری و صنایع دستی فراخوانده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید