گزارش خبرساز خبرگزاری دولت از نقش یک بازیگر در تیم ملی

به گزارش تور تایلند، ایرنا نوشت: والیبال ایران به جهت انحصارگرایی بعضی افراد که در سال های پیشین در تیم ملی مسئولیت داشتند با یک خلاء جدی روبرو شد. در این دوران مربیان خارجی که عهده دار راهنمایی تیم ملی والیبال می شدند تنها از تعداد معدودی بازیکن استفاده می کردند. علت این موضوع هم مشاوره های اشتباهی بود که به آن ها داده می شد.

گزارش خبرساز خبرگزاری دولت از نقش یک بازیگر در تیم ملی

این مربیان خارجی تصور می کردند که فاصله فنی بین بازیکنان باتجربه تیم ملی با بازیکنانی که کیفیت فنی بالایی داشتند و سال ها پشت در های تیم ملی مانده بودند بسیار زیاد است؛ اما پس از المپیک توکیو ثابت شد که اینگونه نیست و حتی بازیکنانی که به لحاظ حضور در میادین بین المللی تجربه پایینی دارند می توانند همچون نسل پیشین که لقب نسل طلایی را برای خودشان انتخاب نموده بود عملکرد یکسانی داشتند.

زمانی که بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شد تیمی را تحویل گرفت که بیشتر بازیکنانش یا سال های پایانی دوران حرفه ای خود را طی می کردند یا اینکه به جهات مختلف دچار اشباع و بی انگیزگی شده بودند. پیش از این با سیاست های اشتباه مربیان خارجی، بازیکنانی برای جایگزینی نسل پیشین تیم ملی ساخته و پرداخته نشده بودند و به همین دلیل عطایی لیگ ملت ها و همینطور مسابقات جهانی را صرف ساختن این نسل کرد تا بازیکنان تازه تیم ملی به لحاظ کسب تجربه فاصله زیادی با بازیکنان شایسته نسل پیشین تیم ملی نداشته باشند.

تیم ملی والیبال سال جاری باید در رویداد های مختلفی شرکت کند و شرایطی که در حال حاضر این تیم دارد نسبت به سال گذشته بهتر است. با این حال یکی از کسانی که سال ها در کنار تیم ملی بود و از این طریق برای خودش رانت های زیادی دست و پا نموده بود کوشش می نماید هر طور شده چوب لای چرخ تیم ملی بگذارد؛ چرا که می داند تنها راه بازگشتش، عدم پیروزیت کادرفنی فعلی این تیم است.

این فرد که اصلا جزو خانواده والیبال نبود حالا برای بودن یا نبودن فلان بازیکن در تیم ملی اظهارنظر های کارشناسانه انجام می دهد. کار به اینجا هم ختم نمی گردد. ایجاد هراس در بین ملی پوشانی که سال ها با آن ها ارتباط داشته جزو نقشه های اوست. ایجاد دودستگی در تیم ملی را از این طریق دنبال می نماید تا این تیم دچار مشکل گردد. جالب اینکه او کوشش می نماید خودش را فردی محجوب و محبوب نشان دهد و انصافا تا حدودی در این زمینه پیروز بوده و می تواند لقب آقای بازیگر را به این فرد اطلاق کرد.

اتفاقات عجیبی که در این یکی دو سال اخیر پیرامون بعضی بازیکنان تیم ملی رخ داد و باعث کناره گیری و انصراف از تیم ملی شد به جهت همین شیطنت ها بود. با توجه به این شرایط لازم و لازم است که فدراسیون والیبال اجازه چنین حاشیه سازی هایی را به این افراد ندهد. حاشیه سازی هایی که اگر ادامه پیدا کند باعث می گردد تیم ملی دچار مشکل گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2267

به "گزارش خبرساز خبرگزاری دولت از نقش یک بازیگر در تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرساز خبرگزاری دولت از نقش یک بازیگر در تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید