گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، فدراسیون جهانی تیر وکمان ضمن تبریک به فدراسیون ایران بابت رکوردشکنی غلامرضا رحیمی در بازی های پارالمپیک و حمایت های اجرا شده از وی، گواهی نامه این رکورشکنی را به ایران اهدا کرد و از فدراسیون خواست تا این مدرک را در اختیار غلامرضا رحیمی قرار دهد.

گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد

متن پیام به شرح زیر است:

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان مفتخر است که گواهی رکوردشکنی پارالمپیک از طریق ورزشکارتان را به شما اعلام کند. ما بخاطر تلاش بی وقفه ای که انجام دادید، به شما تبریک عرض کرده و از همکاری تنگاتنگ شما با فدراسیون جهانی تشکر می کنیم. امیدواریم این رکورد پارالمپیک منادی یک تجلیل با شکوه و انگیزه زیادی برای ورزشکاران تیراندازی با کمان و فدراسیون باشد.ضمن تشکر مجدد، خواهان ادامه تلاش شما هستیم. لطفا گواهی رکورد، همراه با نامه فدراسیون جهانی را به ورزشکار سریعا ارسال کنید.

در مرحله مقدماتی مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی با امتیاز 644 در رده نخست قرار گرفت و رکورد بازی ها را به خود اختصاص داد.

رحیمی با 644 امتیاز رکورد پارالمپیک در بخش ریکرو مردان را که پیش از این در اختیار ابراهیم رنجبر از کشورمان با 637 امتیاز بود را ارتقا بخشیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1901

به "گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید