گوشی های نو شرکت iQOO در راه بازار هستند

به گزارش تور تایلند، گوشی های Neo 5s و Neo 6 SE شرکت iQOO قرار است در این ماه راه اندازی و عرضه شوند.

گوشی های نو شرکت iQOO در راه بازار هستند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از گیزبات، انتظار می رود شرکت iQOO به زودی دو دستگاه زیرمجموعه خود را با نام های Neo 5s و Neo 6 SE روانه بازار کند. با این حال، این برند هنوز وجود این دستگاه ها را تایید ننموده است. علاوه بر این، گفته می گردد که این گوشی ها در ماه جاری عرضه خواهند شد.

ویژگی های هر دو گوشی هوشمند Neo 5s و Neo 6 SE به صورت آنلاین به بیرون درز نموده است. آخرین اطلاعات به وسیله ایستگاه چت دیجیتال که ویژگی های هر دو دستگاه را فاش نموده، به دست آمده است. گفته می گردد iQOO Neo 5s با یک نمایشگر OLED 120 هرتزی عرضه می گردد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 888 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از شارژر سریع 66 واتی پشتیبانی می نماید. بعلاوه گوشی هوشمند iQOO Neo 5s دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی خواهد بود و با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهد آمد.

این گوشی ها برای تصویربرداری، یک سیستم دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی دارد و دوربین اصلی نیز از OIS پشتیبانی می نماید. شایعه شده است که سایر ویژگی ها شامل نسل دوم تراشه نمایشگر مستقل، نسل دوم سیستم دفع گرما با خنک کننده مایع، بلندگو های دوگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و ... است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1906

به "گوشی های نو شرکت iQOO در راه بازار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های نو شرکت iQOO در راه بازار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید