یونان آماده برگرداندن مهاجران به ترکیه می گردد

به گزارش تور تایلند، یونان آماده می شوند مهاجرین خارجی را علی رغم نگرانی های بین المللی درباره شرایط آنها به ترکیه بفرستد.

یونان آماده برگرداندن مهاجران به ترکیه می گردد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نمایندگان مجلس یونان پیشتر از پیش نویس قانونی حمایت نموده اند که به دولت این کشور اجازه می دهد از روز دوشنبه فرآیند بازگرداندن را شروع کند.

این عملیات جنجال برانگیز شامل آنهایی است که پس از 20 مارس وارد یونان شده اند.

چندین مقام رسمی یونان اعلام نموده اند که این عملیات احتمالا از جزیره لسبوس شروع شده و طی آن افراد با استفاده از اتوبوس از اردوگاه ها به ساحل آورده شده و در آنجا سوار کشتی خواهند شد.

عملیات اخراج دسته جمعی که پس از توافق اخیر بین ترکیه و اتحادیه اروپا از حمایت این نهاد اروپایی نیز برخوردار است منجر به خشونت در اردوگاه های مهاجرین در سراسر یونان شد.

مقامات جزیره کیوس می گویند چند صد نفر از مهاجرین از یکی از اردوگاه های پرجمعیت خارج شده و در شهر اصلی این جزیره تجمع کردند.

پس از آن و طی درگیری های مهاجرین سوری و افغانی نیز پنج نفر زخمی شدند.

سازمان ملل از یونان و ترکیه درخواست نموده است که تمهیدات امنیتی بیشتری را برای پناهجویان ارائه نمایند.

در ترکیه و در شهر دیکیلی نیز مردم محلی در اعتراض به برپایی میزهای ثبت نام و نیز احداث اردوگاه های مهاجرین در شهرشان دست به تظاهرات زدند.

سازمان حقوق بشری عفو بین الملل که به شدت با توافق اتحادیه اروپا و ترکیه مخالفت نموده است می گوید مقامات ترکیه سوری ها را به صورت دسته جمعی به داخل این کشور جنگ زده می فرستند.

این گروه اعلام نموده ترکیه از اواخر ژانویه روزانه 100 زن، مرد و کودک را به داخل خاک سوریه فرستاده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 970

به "یونان آماده برگرداندن مهاجران به ترکیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان آماده برگرداندن مهاجران به ترکیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید