یک تحول بزرگ در آشپزخانه تنها با این روش

به گزارش تور تایلند، این ایده خلاقانه فضای آشپزخانه شما را کاملا متحول می نماید.

یک تحول بزرگ در آشپزخانه تنها با این روش

اکسسوری های رنگی در آشپزخانه تک رنگ، جذابیت و زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه شما می دهند. مجاله اینترنتی دلتا یک پیشنهاد خلاقانه برای ایجاد تغییر و تحولی عمیق در فضای آشپزخانه تان دارد، با ما همراه شوید.

ایده ای خلاقانه با اکسسوری های رنگی در آشپزخانه

اکسسوری ها در هر رنگ و مدل و مقدار ای همواره یک جریان پر انرژی و پویا را در فضا ایجاد می نمایند. اگر در طراحی فضای داخل خانه، چه پذیرایی باشد چه اتاق خواب، تنها یک رنگ به کار رفته باشد، اکسسوری های رنگی می توانند برجستگی و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل دهند. برای خاص تر نشان دادن فضا می توانید از سه یا چهار رنگ جیغ حتی با شدت های یکسان بهره ببرید.

ساخت آشپزخانه های مدرن و اپن، در معماری ساختمان های امروزی به امری رایج و متداول تبدیل شده است. این کار باعث شده که همکاری اعضای خانه در تمام موارد حتی در مربوط به آشپزی بیشتر گردد و اعضای خانه وقت بیشتری را در کنار یکدیگر بگذرانند. برای بانوانی که زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می نمایند، آشپزخانه های اپن مانند قلب خانه می درخشند. حال تصور کنید که قلب تپنده خانه فضایی یکنواخت و کسل نماینده داشته باشد. نه تنها در روحیه تک تک اعضای خانواده رکود و خستگی بلکه بیشترین تاثیر منفی را در روحیه بانوی خانه خواهد داشت.

اکسسوری های رنگی در آشپزخانه برترین پیشنهاد برای تغییر یکنواختی فضای آشپزخانه هستند. جزئیات کوچک شاید خیلی به چشم نیایند اما می توانند تاثیر بسزایی در فضای آشپزخانه شما داشته باشند. در آشپزخانه های ساده هم می توانید با جزئیات رنگی مانند قابلمه ها و ظرف های رنگی، چراغ ها یا حتی دستمال های آشپزخانه رنگی، یک آشپزخانه شاد و پرانرژی برای خود بسازید. در این زمینه تک تک اکسسوری ها حتی یراق آلات کابینت های آشپزخانه هم حتی با تمام کوچک و ریز بودنشان، مهم هستند.

از وسایل دکوری و تزیینی به هیچ عنوان غافل نشوید. به یاد داشته باشید استفاده از اکسسوری های چوبی و رنگی علاوه بر زیبا کردن آشپزخانه شما، حس گرما و طبیعت را نیز به فضای آشپزخانه تان می بخشند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ترفند خانه خود را بزرگ تر نشان دهید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2260

به "یک تحول بزرگ در آشپزخانه تنها با این روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تحول بزرگ در آشپزخانه تنها با این روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید