17 منطقه حاشیه شهر قزوین در شرایط نامناسبی بسر می برند

به گزارش تور تایلند، دبیر جمعیت امام حسن(ع) استان قزوین گفت: 17 منطقه حاشیه در شهر قزوین شرایط مناسبی ندارد که از این تعداد 14 منطقه شرایط قرمز به سر می برند.

17 منطقه حاشیه شهر قزوین در شرایط نامناسبی بسر می برند

علی رضا یوسفی، دبیرجمعیت امام حسن (ع) استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه ستادی گروه های جهادی مرتبط با جمعیت امام حسن (ع) استان قزوین، ریاست دانشگاه فرهنگیان، مدیر کل ستاد اجرایی حضرت امام ره استان قزوین، معاونت عملیات جهادی ناحیه حضور داشتند.

یوسفی بیان کرد: کارگروه جهادی دانشگاه ها بر اساس پتانسیلی که دارند چیده شده اند دانشگاه های علوم پزشکی استان در زمینه آموزش و فرهنگ و دانشگاه امام خمینی در بحث عمرانی و اجرایی فعالیت خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: در این راستا با توجه به پتانسیل گروه های جهادی رئیس دانشگاه فرهنگیان به گروه جهادی این دانشگاه قول مساعدت داد و از این گروه ها خواست تا در حاشیه شهر در زمینه های آموزشی فعالیت بیشتری داشته باشند.

یوسفی اضافه نمود: 17 منطقه حاشیه در شهر قزوین شرایط مناسبی ندارد که از این تعداد 14 منطقه شرایط خیلی بدی دارند و نیاز به آنالیز بیشتر است.

دبیر جمعیت امام حسن (ع) استان قزوین اظهار داشت: مناطق حاشیه شهر قزوین هادی آباد شرایط خیلی بدی دارد و تصمیم گرفته شد کمبود های این منطقه را آنالیز کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 162

به "17 منطقه حاشیه شهر قزوین در شرایط نامناسبی بسر می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 منطقه حاشیه شهر قزوین در شرایط نامناسبی بسر می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید