27 کشته و زخمی در واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج

به گزارش تور تایلند، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج 2 کشته و 25 زخمی به جای گذاشت.

27 کشته و زخمی در واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی بابایی امروز گفت: ساعت 07:04 صبح آدینه 14 شهریور ماه 99 واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حرکت بوده، به اورژانس البرز اعلام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد اورژانس هوایی و 6 دستگاه آمبولانس و در ادامه بعلت تعداد بالای مصدومین، 3 آمبولانس دیگر اورژانس البرز به این تعداد اضافه شدند.

به گفته این مقام مسؤول، این حادثه در مجموع 25 مصدوم و 2 فوتی (یک خانم 63 ساله و یک آقا حدود 45 ساله) داشت.

وی اضافه نمود: بالگرد اورژانس هوایی استان طی 3 سورتی پرواز، در مجموع 7 بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد که شامل 5 مصدوم از محل حادثه به پد بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و 2 مصدوم از بیمارستان امام جعفر صادق به پد مرکز اورژانس بوده است. اتوبوس آمبولانس نیز تعدادی مصدوم را به بیمارستان مدنی منتقل کرد.

بابایی ادامه داد: مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس البرز به بیمارستان های البرز و مدنی و امام جعفر صادق انتقال داده شده و یا در محل درمان شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1230

به "27 کشته و زخمی در واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 کشته و زخمی در واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید