تور ارمنستان ارزان: اجلاس کمیسیون مشترک مالی ایران و ارمنستان برگزار می گردد

به گزارش تور تایلند، معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه گفت: هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک مالی با ارمنستان که قرار است در روز های 20 و 21 اردیبهشت در شهر ایروان برگزار گردد.

تور ارمنستان ارزان: اجلاس کمیسیون مشترک مالی ایران و ارمنستان برگزار می گردد

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه برگزاری کمیسیون های مشترک اقتصادی با کشور های هدف با جدیت از سوی وزارت امور خارجه دنبال می گردد، گفت: هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی کشورمان با ارمنستان که قرار است در روز های 20 و 21 اردیبهشت در شهر ایروان برگزار گردد، می تواند نقش بسزایی در پیشبرد روابط اقتصادی تهران و ایروان ایفا کند.

وی با تاکید بر لزوم کوشش طرفین برای اجرای توافقات و تفاهمات این نشست، سهم ایران از بازار پنج میلیارد دلاری ارمنستان را ناچیز دانست و تاکید نمود: ظرفیت های قابل توجهی در زمینه های مختلف از جمله انرژی، ترانزیت، نیروگاهی، کشاورزی، داروسازی و تجهیزات پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات در روابط وجود دارد که در صورت فعال سازی می تواند حجم مبادلات دو کشور را بنحو چشمگیری ارتقا دهد.

شایان ذکر است، از طرف جمهوری اسلامی ایران وزیر نیرو و از طرف ارمنستان وزیر انرژی مسئولیت برگزاری کمیسیون مشترک را بر عهده دارد.

در این کمیسیون مقرر است تا در حوزه های مختلفی همانند تجارت و تهاتر، سرمایه گذاری، ترانزیت و حمل و نقل، برق و انرژی، نفت و گاز، گمرک، بانکی و اقتصادی، استاندارد، گردشگری، بهداشت و موارد مهم دیگری به بحث و تبادل پرداخته گردد.

شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک دوکشور در تیر ماه 1398 در تهران برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2072

به "تور ارمنستان ارزان: اجلاس کمیسیون مشترک مالی ایران و ارمنستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: اجلاس کمیسیون مشترک مالی ایران و ارمنستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید