اردوغان عامل اصلی بحران در قره باغ است

به گزارش تور تایلند، به گزارش خبرنگاران، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه محرک و عامل اصلی درگیری های اخیر در قره باغ است.

اردوغان عامل اصلی بحران در قره باغ است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اسد در ادامه گفت: اجازه بدهید صریح و بی پرده بگویم اردوغان از تروریست ها در سوریه حمایت نموده و از تروریست ها در لیبی حمایت می نماید و اکنون عامل و محرک اصلی درگیری های جدید در قره باغ میان ارمنستان و آذربایجان است.

وی در ادامه اضافه نمود: می توانیم این نکته را ثابت کنیم که ترکیه در حال اعزام تروریست ها از سوریه به قره باغ است. ما به روشنی می توانیم این موضوع را ثابت کنیم. ما سند داریم. ترکیه در سوریه از تروریست هایی استفاده کرد که از کشورهای مختلف به منطقه آمده بودند. ترکیه از همین روش در لیبی استفاده کرد و تروریست های حاضر در سوریه را به لیبی فرستاد. اکنون ترکیه از همین روش در قره باغ استفاده می نماید و همانطور که گفتم این ترکیه بود که بحران قره باغ را شروع کرد، آنها (ترکیه) عامل محرک این بحران بودند. ترکیه در پی بدست آوردن منافع است و از یک روش در کشورهای مختلف استفاده می نماید.

اسد با اشاره به اقدامات رئیس جمهور ترکیه گفت: اقدامات اردوغان رفتار اخوان المسلمین را منعکس می نماید زیرا او بویژه بعد از معین شدن رابطه اش با داعش در سوریه، کوشش می نماید تا برای منحرف کردن افکار عمومی ترکیه در نقاط مختلف دنیا آتش جنگ را روشن کند.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به قاچاق نفت این کشور نیز گفت: داعش نفت سوریه را به وسیله ترکیه و با چتر حمایتی نیروی هوایی آمریکا به فروش می رساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1215

به "اردوغان عامل اصلی بحران در قره باغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان عامل اصلی بحران در قره باغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید