آنالیز اختلاف دوباره شفر و خطیر، شادی عجیب و پست جنجالی مجیدی در جلسه هیئت مدیره استقلال

به گزارش تور تایلند، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال فردا با چند موضوع مهم برگزار خواهد شد.

آنالیز اختلاف دوباره شفر و خطیر، شادی عجیب و پست جنجالی مجیدی در جلسه هیئت مدیره استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال فردا (دوشنبه) در محل این باشگاه با چند موضوع مهم برگزار می شود. در پی رفتار وینفرد شفر با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در هتل محل اقامت آبی پوشان در قطر، اعضای هیئت مدیره قصد دارند از امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه بخواهند که درباره این ماجرا شرح دهد و اینکه چرا شفر به درخواست هیئت مدیره برای خاتمه اختلافات توجهی نکرده است. (لینک اتفاقات هتل اقامت استقلال در قطر را اینجا مشاهده کنید)

مورد بعدی به اتفاقات دیدار استقلال برابر سپاهان و نحوه شادی اعضای تیم پس از گل آیاندا پاتوسی بازمی شود. اعضای هیئت مدیره اعتقاد دارند که نوع شادی اعضای تیم غیرمتعارف بوده و وقتی هنوز فصل به خاتمه نرسیده و وضعیت رتبه استقلال در جدول معین نشده، چرا باید این نوع رفتارها صورت بگیرد.

پست فرهاد مجیدی در صفحه شخصی اش که باعث شده خیلی ها اظهاراتش را به امیر قلعه نویی ارتباط بدهند، موضوع مهم دیگری است که در هیئت مدیره درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. اظهارات مجیدی با واکنش تند امیر قلعه نویی نیز روبه رو شده است.

در جلسه قبلی هیئت مدیره، مصوب شده بود که هیچ کدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان نباید پست غیرمرتبط در صفحات شخصی خود بگذارند، اما با توجه به اقدام مجیدی، هیئت مدیره قرار است از فتحی مدیرعامل باشگاه سؤال بپرسد که چرا مصوبات اجرا نشده است. از طرفی، باشگاه میخواهد درباره تنشی که ایجاد شده، تصمیماتی بگیرد و آن را رسانه ای کند.

جلسه هیئت مدیره تنها به این مسائل اختصاص ندارد و قرار است موضوعات دیگری نیز مطرح و درباره آنها هم تصمیم گیری شود. همچنین تصمیماتی برای خاتمه فصل گرفته شده که شاید هیئت مدیره با توجه به در پیش بودن بازی های حساس استقلال، آن را رسانه ای نکند، اما تصمیماتی گرفته شده که نشان می دهد استقلال آبستن حوادث زیادی خواهد بود. تصمیماتی که شاید برای خیلی ها تعجب برانگیز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 551

به "آنالیز اختلاف دوباره شفر و خطیر، شادی عجیب و پست جنجالی مجیدی در جلسه هیئت مدیره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اختلاف دوباره شفر و خطیر، شادی عجیب و پست جنجالی مجیدی در جلسه هیئت مدیره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید