بنچمارک مدل اسنپدراگون گلکسی S21 منتشر شد؛ عملکرد بهتر نسبت به مدل اگزینوس

به گزارش تور تایلند، حدود دو ماه قبل نتایج بنچمارک مدل اگزینوس گلکسی S21 منتشر شد و حالا به لطف انتشار نتایج بنچمارک مدل اسنپدراگون این گوشی می توانیم عملکرد آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم. گلکسی S21 مورد آزمایش قرار گرفته در بنچمارک گیک بنچ از شماره مدل SM-G996U بهره می برد و از بین مشخصات آن می توانیم به تراشه اسنپدراگون 875 و 8 گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم.

بنچمارک مدل اسنپدراگون گلکسی S21 منتشر شد؛ عملکرد بهتر نسبت به مدل اگزینوس

اگرچه هنوز تراشه اسنپدراگون 875 معرفی نشده، ولی طبق گزارش های منتشر شده می توانیم انتظار بهره گیری از یک هسته X1، سه هسته Cortex-A78 و 4 هسته Cortex-A55 را داشته باشیم. همچنین طبق این بنچمارک، تراشه موردنظر از پردازنده گرافیکی Adreno 660 بهره می برد.

روی هم رفته طبق این بنچمارک، شاهد عملکرد بهتر مدل اسنپدراگون نسبت به مدل اگزینوس هستیم. گلکسی S21 مبتنی بر اسنپدراگون 875 در بخش چند هسته ای و تک هسته ای پیروز به اخذ امتیاز 3319 و 1120 شده است.

برای مقایسه باید بگوییم که مدل مبتنی بر اگزینوس 2100 در بخش چند هسته ای و تک هسته ای به ترتیب امتیاز 3060 و 1038 را کسب کرده که این یعنی بار دیگر تراشه اسنپ دراگون عملکرد بهتری نسبت به تراشه اگزینوس هم رده خود به ارمغان می آورد. البته به خاطر داشته باشید که بنچمارک های اولیه همیشه بازتاب عملکرد واقعی محصول نهایی نیستند.

همچنین با توجه به اینکه بنچمارک مدل اگزینوس گلکسی S21 حدود 2 ماه قبل اجرا شده، طی این مدت احتمالا سامسونگ با بهینه سازی های مختلف توانسته عملکرد آن را بهبود ببخشد. در هر صورت برای اظهارنظر قطعی، باید بعد از عرضه گلکسی S21 بنچمارک های مختلفی را انجام دهیم تا ببینیم مدل اگزینوس و اسنپدراگون در مقایسه با یکدیگر چه حرفی برای گفتن دارند.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1357

به "بنچمارک مدل اسنپدراگون گلکسی S21 منتشر شد؛ عملکرد بهتر نسبت به مدل اگزینوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنچمارک مدل اسنپدراگون گلکسی S21 منتشر شد؛ عملکرد بهتر نسبت به مدل اگزینوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید