جامعه رسانه ای شهرستان سرخه باید نقش خود را در جهت توسعه و پیشرفت آن ایفا نمایند

به گزارش تور تایلند، سرپرست امور مطبوعات و رسانه دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر نقش مهم رسانه ها در پیشرفت و توسعه گفت: جامعه رسانه ای در شهرستان سرخه نیز باید نقش خود را در راستا توسعه و پیشرفت این شهرستان ایفا نمایند.

جامعه رسانه ای شهرستان سرخه باید نقش خود را در جهت توسعه و پیشرفت آن ایفا نمایند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سمنان، ابراهیم پورتقی در نشستی با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرخه به آنالیز شرایط رسانه ها و مطبوعات در این شهرستان پرداخت.

این نشست با هدف برنامه ریزی پنج ساله گسترش فعالیتها و توجه به زیر ساخت رسانه های دیجیتال و مطبوعات شهرستان سرخه برگزار گردید.در شهرستان سرخه تنها یک پایگاه خبری دارای مجوز فعالیت دارد.

در این نشست که طاهریان کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان نیز حضور داشت در مورد چگونگی عضویت فعالان مطبوعاتی در خانه مطبوعات نیز مطرح شد و برای ارتقای سواد رسانه خبرنگاران بحث گفتگو و تصمیم گیری شد.

در نشست مذکور مقرر شد کلاس خبرنویسی، آموزش عکاسی خبری و گفتمان دوسویه برخط با برنامه ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه برنامه ریزی و ببرگزار گردد.

علی فیص رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخه نیز از برنامه راه اندازی پاتوق جامعه رسانه ای در سرخه اطلاع داد و گفت: با برنامه ریزی صحیح بزودی برنامه هایی در حوره رسانه و فضای مجازی در سرخه تدوین و تبیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1435

به "جامعه رسانه ای شهرستان سرخه باید نقش خود را در جهت توسعه و پیشرفت آن ایفا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه رسانه ای شهرستان سرخه باید نقش خود را در جهت توسعه و پیشرفت آن ایفا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید