جزییات آتش سوزی برج بهار، فوت یک نفر در حادثه

به گزارش تور تایلند، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به جزئیات آتش سوزی برج 10 طبقه در خیابان بهار گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

جزییات آتش سوزی برج بهار، فوت یک نفر در حادثه

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد جزئیات آتش سوزی در برج بهار اظهار کرد: ساعت 14:30 امروز یک مورد آتش سوزی در خیابان بهار به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله پنج ایستگاه همراه با خودروی تنفسی و پشتیبانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش سوزی در طبقه سوم ساختمان 10 طبقه تجاری رخ داد و در این طبقه یک واحد حدود20 متری با کاربری نگهداری و فروش لوازم جشن تولد که قالبا قابلیت اشتعال و بعضا انفجار دارند بود و این واحد کاملا شعله ور بوده و دود غلیظی طبقات بالایی را هم فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که تعداد زیادی از شهروندان محبوس هستند و از همین رو همزمان با خاموش کردن آتش ، بخشی از آتش نشانان به طبقات بالایی رفتند و بیش از 100 نفر را سالم از ساختمان خارج کردند که البته چند نفر هم دچار دودگرفتگی گردیده بودند که تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

ملکی همچنین افزود: حین انجام عملیات، آتش نشانان با جسد سوخته جوان حدودا 30 ساله روبرو شدند که پس از تحویل به عوامل اورژانس فوت وی تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش خاموش گردیده است، گفت: در حال حاضر آتش نشانان مشغول جست وجوی نهایی و انجام مراحل پایانی تخلیه دود هستند.

انهای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 417

به "جزییات آتش سوزی برج بهار، فوت یک نفر در حادثه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات آتش سوزی برج بهار، فوت یک نفر در حادثه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید