خبرنگاران نگاهی به آخرین شرایط ساخت جاده و پل های بخش مرکزی ساوه

به گزارش تور تایلند، ساوه -خبرنگاران- بخشدار مرکزی ساوه گفت: ساخت پل هفت دهنه شاید تا خاتمه ماه جاری تکمیل گردد ولی فرایند احداث جاده روستاهای مرق و مرقکان مطابق انتظار نیست.

خبرنگاران نگاهی به آخرین شرایط ساخت جاده و پل های بخش مرکزی ساوه

کیوان گودرزی راد روز دوشنبه به خبرنگاران، گفت: اوایل هفته جاری همراه با فرماندار ساوه از فرایند ساخت پل هفت دهنه که در سیل فروردین 98 تخریب شد، بازدید داشتیم.

وی اظهار کرد: اکنون پیشرفت ساخت پل در حدود 75 درصد است و کار بتن ریزی و شناج بندی هم صورت گرفته است ولی کار قلب بندی و بتن ریزی ستون های آن باقی مانده است.

گودرزی راد اضافه نمود: سازه فلزی پل هم توسط شرکت پیمانکار آماده شده و به محض آماده سازی عرشه، نصب آن انجام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با جدیت که فرماندار ساوه و رایزنی های او با شرکت آب منطقه ای در فرایند تکمیل پل هفت دهنه شتاب بیشتری حاصل گردد و تا خاتمه ماه جاری به بهره برداری برسد.

بخشدار مرکزی ساوه در مورد شرایط احداث جاده دسترسی روستاهای مرق، مرقکان و سیاله که در بارندگی های سال گذشته دچار رانش و تخریب شد، گفت: بخش عمده ای از کار توسط پیمانکار با امکانات موجود صورت گرفته است.

وی تاکید نمود: آخرین بار 2 هفته پیش از این پروژه بازدید داشتم ولی در مجموع ساخت این جاده مطابق انتظار و وعده هایی که قبلا در بازدیدها به ما داده شد، نیست.

گودرزی راد در مورد پل تخریب شده روستای سرخ ده نیز، گفت: این پل با تکمیل سازه، راه اندازی شده است.

به گفته او، فرایند ساخت پل روستای لالایین هم به دلیل کمبود اعتبار اداره حمل و نقل و راهداری با کندی همراه است.

وی ادامه داد: در نامه ای به استانداری خواهان استفاده از اعتبارات جلوگیری از سیلاب برای یاری به ساخت این پل شدم هرچند جاده جایگزین برای تردد مردم وجود دارد اما اگر با سیلابی مانند سال 98 روبرو شویم ممکن است این پل دوباره تخریب گردد.

بخشدار مرکزی ساوه در مورد آمادگی برای بارش های پیش رو و احتمال وقوع حوادثی چون سیلاب و رانش زمین گفت: با همه دهیاران هماهنگ هستیم تا با استفاده از تجهیزات موجود نسبت به پاکسازی جهت و نهرهای رودخانه ای در روستاها اقدام کند.

بخش مرکزی شهرستان ساوه دارای 101 روستا با 36 هزار نفر جمعیت است که از این تعداد 56 روستا دارای دهیاری می باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1383

به "خبرنگاران نگاهی به آخرین شرایط ساخت جاده و پل های بخش مرکزی ساوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگاهی به آخرین شرایط ساخت جاده و پل های بخش مرکزی ساوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید