خبرنگاران 17 هزار بازدید میدانی از مصرف کنندگان سوخت در منطقه ارومیه انجام شد

به گزارش تور تایلند، ارومیه- خبرنگاران- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در سال گذشته بیش از 17 هزاربازدید از واحدهای مصرف کننده سوخت اعم ازنیروگاه ها، کارخانجات عظیم صنعتی، صندلی ها و مشترکین نفت سفید در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی در طرح پایش سوخت مورد آنالیز و بازدید میدانی نهاده شد.

خبرنگاران 17 هزار بازدید میدانی از مصرف کنندگان سوخت در منطقه ارومیه انجام شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

احمد مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: درمنطقه ارومیه اجرای طرح راستی آزمایی خانوارهای مصرف کننده نفت سفید و 131 باب صندلی عرضه فرآورده های نفتی و CNG بیشترین میزان بازدید میدانی و مشترک را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به اینکه از کل بازدیدهای اجرا شده در سال گذشته، هفت هزار و 900 بازدید مربوط به صندلی های عرضه فرآورده های نفتی و CNG منطقه بوده است، اعلام کرد: هفت هزار بازدید نیز مربوط به طرح راستی آزمایی مصرف کنندگان نفت سفید شهری و روستایی، یک هزارو 200 بازدید مربوط به صنایع و مصرف کنندگان عمده و بقیه بازدیدها هم مربوط به سایر واحدهای مصرف کننده سوخت در سطح منطقه می باشد.

مجرد توضیح داد: بازدیدهای اجرا شده بر اساس برنامه مدون و در راستای تحقق رسالت اصلی شرکت و صیانت از حقوق شهروندی بمنظور مدیریت و نظارت بر تأمین و توزیع به موقع سوخت و کنترل کیفیت و کمیت فرآورده انجام می گردد.

منطقه ارومیه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن 5 ناحیه (مرکزی ارومیه ، سلماس ، خوی و ماکو و بازرگان) 4 باب انبار نفت و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت مرکز وشهرهای شمال استان آذربایجان غربی را به عهده دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1649

به "خبرنگاران 17 هزار بازدید میدانی از مصرف کنندگان سوخت در منطقه ارومیه انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 17 هزار بازدید میدانی از مصرف کنندگان سوخت در منطقه ارومیه انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید