دانشجویان غذای خود را با ربات تحویل می گیرند

به گزارش تور تایلند، دانشجویان دانشگاه پردو واقع در ایالت ایندیانا آمریکا از این پس می توانند از خدمت رسانی ربات های تحویل اجناس استفاده نمایند.

دانشجویان غذای خود را با ربات تحویل می گیرند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در مدارس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، دانشجویان دانشگاه پردو واقع در ایالت ایندیانا آمریکا از این پس می توانند از خدمت رسانی ربات های تحویل اجناس استفاده نمایند.

ربات های تحویل شرکت Starship آغاز به خدمت رسانی در پردیس این دانشگاه بزرگ نموده اند. پردیس دانشگاه پردو بزرگ ترین محوطه ای است که ربات های استارشیپ در آن به فعالیت پرداخته اند.

دانشجویان پردیس این دانشگاه در حال حاضر این امکان را دارند که غذای خود را توسط ربات ها تحویل بگیرند؛ این ربات ها به ازای خدماتی که به دانشجویان می دهند، مبلغ 2 دلار هزینه دریافت می نمایند و با برنامه غذایی دانشجویان به طور همزمان کار می نمایند.

دانشجویان در دانشگاه جرج میسن و دانشگاه آریزونای شمالی از سرویس تحویل اجناس رباتیک استفاده می نمایند؛ دانشگاه پیتسبورگ نیز به تازگی مجهز به ربات های تحویل اجناس شده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 841

به "دانشجویان غذای خود را با ربات تحویل می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان غذای خود را با ربات تحویل می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید