رئال 4 - خیرونا 2 ، رئال در نزدیکی نیمه نهایی کوپا دل ری

به گزارش تور تایلند، رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 4-2 خیرونا را شکست داد.

رئال 4 - خیرونا 2 ، رئال در نزدیکی نیمه نهایی کوپا دل ری

در این دیدار تیم میهمان نمایش شجاعانه ای ارائه داد اما در نهایت این رئالی ها بودند که با درخشش سرخیو راموس، توانستند به یک پیروزی خوب برسند.

تیم میهمان بازی را بهتر شروع کرد و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی حرکت خوب رائول گارسیا از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، لوزانو با یک ضربه بغل پا، تیبو کورتوا را مغلوب کرد.

بعد از این گل رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 18 توانستند به گل تساوی برسند. فرار آلوارو اودریوسولا از سمت راست و پاس رو به عقب او، درون محوطه جریمه به لوکاس واسکز رسید و او هم با یک ضربه حساب شده، کار را تمام کرد.

5 دقیقه بعد، رئالی ها صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شدند و اودریوسولا در موقعیتی شبیه به گل اول، این بار تصمیم گرفت که ضربه نهایی را خودش بزند اما ایرایسوس این بار مغلوب نشد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 41 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. وینیسیوس که پا به توپ وارد محوطه جریمه خیرونا شده بود، توسط لوزانو سرنگون شد و داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. راموس پشت توپ نهاده شد و با یک ضربه چیپ به وسط دروازه، حساب کار را 2-1 کرد.

در دقایق سرانجامی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با رجحان 2-1 رئال به سرانجام رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر شروع کرد اما رفته رفته بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند تا اینکه خیرونا در دقیقه 66 به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که یورنته، بازیکن جوان رئال، توپ را به شکل عجیبی با دست زد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. الکس گرانل پشت ضربه نهاده شد و با یک شوت دقیق به گوشه بالایی دروازه، بار دیگر کار را به تساوی کشاند.

بعد از این گل رئالی ها بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از چند حمله خطرناک، در دقیقه 77 به گل سوم دست پیدا کردند. روی یک حرکت از سمت چپ، ارسال مارسلو در مقابل دوازه به راموس رسید و او هم بالاتر از مدافعان حریف، گل دوم خودش و گل سوم رئال را به ثمر رساند.

تنها سه دقیقه بعد، رئال گل چهارم را هم وارد دروازه خیرونا کرد. روی یک حمله سریع و ارسال زمینی وینیسیوس، توپ روی تیر دوم به بنزما رسید و او هم با یک ضربه بغل پای دقیق، حساب کار را 4-2 کرد.

در دقایق سرانجامی باز هم رئال تیم برتر میدان بود اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه به سرانجام رسید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 511

به "رئال 4 - خیرونا 2 ، رئال در نزدیکی نیمه نهایی کوپا دل ری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال 4 - خیرونا 2 ، رئال در نزدیکی نیمه نهایی کوپا دل ری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید