رضایی: اپه در بازی های آسیایی شانس کسب مدال دارد، به کسب سهمیه المپیک امیدواریم

به گزارش تور تایلند، ملی پوش اپه کشورمان گفت: در دوره گذشته با اختلاف یک امتیاز کسب سهمیه المپیک را از دست دادیم.

رضایی: اپه در بازی های آسیایی شانس کسب مدال دارد، به کسب سهمیه المپیک امیدواریم

محمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اردوی مشترک اپه با روسیه گفت: یک اردوی 10 روزه در روسیه داریم و آدینه راهی این کشور خواهیم شد و اردو از شنبه شروع می گردد. اردوها در باشگاه انقلاب است و ده روز قبل در ایران اردوی مشترک با کویت داشتیم.

وی در ادامه به تشریح برنامه های پیش روی این رشته پرداخت و گفت: طی چند ماه آینده جام دنیای قطر، روسیه، آلمان و مجارستان را در پیش داریم.بعد از عید هم قهرمانی آسیا در کره جنوبی و قهرمانی دنیا را داریم. بعد از آن شهریور ماه راهی بازی های آسیایی در هانگژوی چین خواهیم شد که تمرکز اصلی ما روی همین مسابقات است. البته برای کسب امتیاز روی سایر مسابقات هم تمرکز داریم .

ملی پوش اپه کشورمان تاکید نمود: برای بازی های آسیایی شانس کسب مدال داریم چون در این دوره در اپه دارای یک تیم قدرتمند هستیم. بعد از بازی های آسیایی نیز برای کسب سهمیه المپیک برنامه ریزی بلند مدت خواهیم داشت. در دوره گذشته با اختلاف یک امتیاز کسب سهمیه را از دست دادیم.

وی در پایان گفت: از دی ماه سال آینده فرآیند کسب سهمیه برای المپیک 2024 پاریس شروع می گردد و انشالله در کسب سهمیه پیروز باشیم چرا که اپه به این موضوع امید زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 2028

به "رضایی: اپه در بازی های آسیایی شانس کسب مدال دارد، به کسب سهمیه المپیک امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: اپه در بازی های آسیایی شانس کسب مدال دارد، به کسب سهمیه المپیک امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید