زمان برگزاری کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه ارومیه اعلام شد

به گزارش تور تایلند، با توجه به محدودیت های پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری کلاس های عملی دانشگاه ارومیه به حدود 200 ساعت تقلیل یافته و مهلت گذراندن دوره کارآموزی، از اول تا 20 مردادماه خواهد بود.

زمان برگزاری کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه ارومیه اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل زیر 18 سال استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزراری دانشجو، زمان برگزاری کلاس های آموزی دانشگاه ارومیه در اطلاعیه ای اعلام شد.

گفتنی است، دوره کارآموزی به منظور آشنایی با صنایع مرتبط با رشته تحصیلی تنظیم شده و معمولا در تابستان به مدت 320 ساعت کاری (معادل 8 هفته) انجام می گردد. با توجه به محدودیت های پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق ابلاغ وزارت علوم، این زمان به حدود 200 ساعت تقلیل یافته و در گروه های که دارای فقط یک درس کارآموزی هستند، دانشجویانی که شهریور و یا بهمن 99 فارغ التحصیل می شوند مجاز به گذراندن کارآموزی هستند (ورودی های 95 و قبل از آن) که اولویت با فارغ التحصیلان شهریور است.

در گروه هایی که دارای 2 درس کارآموزی 1 و 2 هستند، دانشجویانی که با احتساب نیمسال 982 پیروز به گذراندن حداقل واحد درسی مورد نظر گروه آموزشی مربوطه برای ارائه درس کارآموزی شده اند (حداقل 65 واحد گذرانده برای کارآموزی 1 و 100 واحد گذرانده برای کارآموزی 2) می-توانند کارآموزی 1 یا 2 را در تابستان 99 اخذ کنند.

تبصره: دانشجویانی که در شهریورماه 99 فارغ التحصیل خواهند شد، درصورت موافقت گروه آموزشی، می توانند کارآموزی 1 و 2 را همزمان با هم در تابستان 99 اخذ کنند.

تمامی دانشجویان متقاضی کارآموزی در فاصله زمانی 10-15 تیرماه، انتخاب واحد کارآموزی خود را به وسیله سامانه مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه انجام خواهد داد. (شرح اینکه اگر از طرف دانشگاه، مقدمات لازم اماده گردد، در غیر اینصورت بر اساس فرم تقاضای ارسالی از سوی دانشجو انتخاب واحد صورت خواهد گرفت)

گفتنی است، مهلت گذراندن دوره کارآموزی، از 1 تا 20 مرداد ماه خواهد بود و مهلت تحویل و ارائه گزارش دوره کارآموزی و پروژه ها و ثبت نمره آنان از 20 تا 31 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1125

به "زمان برگزاری کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه ارومیه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه ارومیه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید