سید محمد موسوی فنرباغچه را تقویت خواهد نمود

به گزارش تور تایلند، پس از پیوستن سید محمد موسوی به تیم فنرباغچه، رسانه های ترکیه اظهار کردند که موسوی می تواند این تیم را تقویت کند.

سید محمد موسوی فنرباغچه را تقویت خواهد نمود

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، سید محمد موسوی که در فصل گذشته در لیگ ایتالیا توپ می زد در جدیدترین تصمیم خود لیگ ترکیه را برای ادامه کارش انتخاب کرد. باتوجه به اخبار منتشر شده توسط رسانه های ورزشی ترکیه، این ملی پوش ایران قرداد خود را با تیم فنرباغچه به امضا رسانده است.

پس از پیوستن سید محمد موسوی به تیم فنرباغچه بسیاری از طرفداران این تیم و رسانه ها اظهار کردند که موسوی برای تیم آنان بمب نقل انتقالات به شمار می آید.

به تازگی رسانه های ترکیه بیان داشتند که ملی پوش ایران می تواند تیم فنرباغچه را تقویت کند و باعث تحول این تیم گردد.

سید محمد موسوی که اکنون 33 سال سن دارد در اردوی تیم ملی، خود را برای رقابت های المپیک و لیگ ملت ها آماده می نماید.

فصل گذشته لژیونر والیبال ایران برای تیم پیاچنزا در سوپر لیگ ایتالیا (سری آ) بازی می کرد و توانسته بود در این لیگ عملکرد درخشانی داشته باشد. این ملی پوش ایران در مجموع فصل 2020/2021 و بازی های پلی آف با میانگین 0.61 دفاع در هر ست توانسته بود در رده چهارمی مشترک بهترین مدافعان این لیگ قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1663

به "سید محمد موسوی فنرباغچه را تقویت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید محمد موسوی فنرباغچه را تقویت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید