شرکت بیش از 25 هزار نفر در چهارمین دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها خبرنگاران

به گزارش تور تایلند، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: 25 هزار نفر در چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها شرکت کردند.

شرکت بیش از 25 هزار نفر در چهارمین دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه پیام نور، فرناز ترابی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی برگزار شد گفت: این مسابقات با هدف تقویت آگاهی عمومی و تخصصی ورزشی در خانواده دانشگاه پیام نور آغاز شد و در چهارمین دوره با مشارکت 25 هزار نفر از دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های سراسر کشور به سرانجام رسید.

فرناز ترابی با عنوان اینکه 60 درصد شرکت کنندگان را دانشجویان، 37 درصد کارکنان و 2 و نیم درصد را اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه ها تشکیل داده اند، اضافه نمود: 60 دانشگاه بزرگ کشور در این رویداد بزرگ ملی شرکت کردند.

وی نوآوری این مسابقه را در راستای مدیریت سبز دانست وگفت: دانشگاه پیام نور در این دوره، با برگزاری مسابقات در بستر الکترونیکی و عدم استفاده از کاغذ توانست از قطع 15 درخت جلوگیری کند.

ترابی با ارائه گزارشی از تعداد شرکت کنندگان در دوره های مختلف مسابقه گفت: 600 نفر در دوره اول، 5 هزار و 123 نفر در دوره دوم، 5 هزار و 552 نفر در دوره سوم و 8 هزار و 739 نفر در دوره چهارم این مسابقات شرکت کردند.

وی ویژگی مرحله چهارم مسابقات را طراحی بسته های آموزشی حاوی اطلاعات پایه ورزشی بیان کرد و گفت: 50 درصد مشارکت کنندگان در دوره چهارم به سوالات پاسخ صحیح دادند.

ترابی در سرانجام گفت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این رویداد بزرگ گام مثبت ومهی در جهت مدیریت سبز و همچنین ترویج ورزش همگانی در سطح کشور برداشت.

گفتنی است، در سرانجام مراسم به قید قرعه، 42 نفر از شرکت کنندگان به مناسبت 42 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان برنده معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1545

به "شرکت بیش از 25 هزار نفر در چهارمین دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بیش از 25 هزار نفر در چهارمین دوره مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید