لاپوشانی مجلس در خصوص جزییات تحقیق و تفحص استقلال و پرسپولیس

به گزارش تور تایلند، نایب رییس مجلس با بیان اینکه محتمل است گزارش نهایی تحقیق و تفحص از سرخآبی ها با آنچه که در صحن قرائت گردد، متفاوت باشد، گفت: این اقدام به منظور حفظ منافع دو باشگاه در عرصه های آسیایی و جهانی است.

لاپوشانی مجلس در خصوص جزییات تحقیق و تفحص استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، علی مطهری با اشاره به آنالیز طرح تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی وابسته به وزارت ورزش و جوانان کشور در 10 سال گذشته، اظهار کرد: کمیته 15 نفره ای برای این تفحص تشکیل شده است تا بیشتر به وضعیت این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ویژه نحوه درآمدها و هزینه کرد، ورود کند و حساب های این دو باشگاه شفاف گردد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره این نگرانی اهالی ورزش که با انجام این طرح امکان محرومیت های بین المللی از سوی FIFA و AFC برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد، گفت: قطعا در این مسیر نمایندگان مردم در مجلس منافع ملی را اولویت اصلی کار خود قرار می دهند و در عین شفاف سازی ملاحظاتی از این دست خواهند داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس توضیح داد: ممکن است در گزارش نتیجه تحقیق و تفحص از دو باشگاه تمامی موارد و احیاناً تخلفات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای رسیدگی های حقوقی و قضایی قید گردد ولی در خلاصه گزارشی که باید در صحن علنی مجلس قرائت و در واقع رسانه ای گردد، حتما این ملاحظات در نظر گرفته خواهد شد.

نایب رییس مجلس ادامه داد: نفس اینکه نمایندگان مجلس به این عرصه ورود نمایند و از نزدیک با مسائل و معضلات حوزه فوتبال آشنا شوند، با توجه به قصد و نیت خیر نمایندگان، قطعا یاری حال فوتبال ما خواهد بود و این اقدام گامی مثبت برای ورزش کشور به شمار می آید.

به گزارش خانه ملت، تحقیق و تفحص از سرخآبی ها با هدف آنالیز میزان مصارف و هزینه های شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان علی الخصوص تیم های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه های ملی و بین المللی، سازوکار نظارتی و راهبری، تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 460

به "لاپوشانی مجلس در خصوص جزییات تحقیق و تفحص استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاپوشانی مجلس در خصوص جزییات تحقیق و تفحص استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید