لغو جلسات مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل تهدیدات امنیتی

به گزارش تور تایلند، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از لغو جلسات مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل نگرانی های امنیتی در طراف ساختمان کنگره اطلاع داد.

لغو جلسات مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل تهدیدات امنیتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، استنی هویر رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز (پنجشنبه) به وقت تهران اظهار داشت که جلسات مجلس نمایندگان به دلیل تهدیدات و نگرانی های امنیتی در اطراف ساختمان کنگره لغو شده است.

وبگاه خبری هیل گزارش داد که جلسه رأی گیری روز پنجشنبه کنگره آمریکا در رابطه با پرونده قتل یک سیاهپوست، به دلیل تهدیدهای احتمالی لغو و به چهارشنبه بعدی موکول شده است.

پس از حمله مرگبار طرفداران افراطی دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در روز 6 ژانویه تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف کنگره آمریکا اتخاذ شده است و به گفته پنتاگون، همچنان بیش از 5279 نیروی گارد ملی در کنگره آمریکا مستقر هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

با وجود گذشت یک ماه از حمله طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به ساختمان کنگره این کشور که به کشته شدن پنج نفر منجر شده است، همچنان کنگره با تهدیدات امنیتی روبرو است.

آسوشیتدپرس هفته گذشته اظهار داشت که پلیس کنگره آمریکا پیشنهاد حفظ موانع و حصارهای امنیتی تا 30 سپتامبر را مطرح نموده است.

از سوی دیگر، سناتورهای آمریکایی اخیرا وجود هرگونه جدول زمانی معین برای کاهش تدابیر امنیتی شدید در اطراف ساختمان کنگره را رد کرد ه اند.

تیم کاین سناتور دموکرات در این باره گفت: ظاهرا همه چیز به شرایط بستگی دارد ولی تصور می کنم باید یک طرح کلی برای کاهش تدابیر امنیتی در اطراف کنگره وجود داشته باشد. ما فکر می کنیم که باید روز معینی برای بازگشت به شرایط عادی مشخص گردد و اگر شرایط تغییر کند، ما نیز تغییر خواهیم کرد.

تد کروز سناتور جمهوریخواه نیز گفته که هیچ نشانه ای از زمان برداشتن موانع و حصارها وجود ندارد و تعداد زیادی از سناتورها از این مساله نگران هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1557

به "لغو جلسات مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل تهدیدات امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو جلسات مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل تهدیدات امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید