لیونل مسی چقدر در بارسلونا حقوق می گیرد؟

به گزارش تور تایلند، روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی اختصاصی دست به افشای جزئیات قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن زده است، قراردادی که طبق آن، مسی به مقدار نیمار و بیشتر از کیلیان امباپه عایدی خواهد داشت.

لیونل مسی چقدر در بارسلونا حقوق می گیرد؟

جزئیات قرارداد پرسود مسی با تیم فرانسوی حدود یک ماه بعد از پیوستن او به پی اس جی به اسم بازیکن آزاد، منتشر شده است. بارسلونا به علت مسائل اقتصادی و قوانین اقتصادی لالیگا نتوانست فوق ستاره آرژانتینی خود را نگه دارد و این بازیکن بعد از 21 سال حضور در باشگاه کاتالان، به اجبار از این تیم جدا شد.

طبق گزارش اختصاصی روزنامه فرانسوی اکیپ، مسی دستمزد خالص 110 میلیون یورویی طی سه فصل دریافت خواهد نمود، به شرطی که کلیه مفاد قراردادی که با باشگاه پاری سن ژرمن امضا نموده است را انجام دهد. این قرارداد شامل دو سال قطعی و یک سال اختیاری است.

این 110 میلیون یورو طی سه بخش در سه فصل تقسیم شده و پرداخت خواهد شد. در فص اول که فصل جاری به شمار میرود، ستاره آرژانتینی 30 میلیون یورو خالص دریافت می نماید. در دو فصل بعدی، مس به ازای هر فصل 40 میلیون یورو دریافتی خواهد داشت.

برابر با نیمار

بر اساس آنچه روزنامه اکیپ منتشر نموده است، دستمزد مسی دقیقا برابر با دستمزدی است که نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از این تیم دریافت می نماید. نیمار اوایل سال 2021 قراردادی تازه با تیم پاریسی امضا کرد. دستمزد نیمار و مسی بالاتر از کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی تیم است، که البته علت اصلی اش این است که امباپه چندین بار پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی پاری سن ژرمن را رد نموده و گفته می گردد که میخواهد با انتها مدت قراردادش در پی اس جی، به رئال مادرید محلق گردد.

باشگاه پاری سن ژرمن در زمان عقد قرارداد با لیونل مسی در ماه گذشته گفت که بخشی از دستمزد این بازیکن به صورت رمز ارز یا کریپتو پردخت خواهد شد. این رمز ازرها در واقع متعلق به بخشی از طرفداران و آن ها با پردخت مبلغی می توانند این رمز ارزها را بخرند و در بعضی تصمیمات باشگاه هم حق رای داشته باشند.

با توجه به به این اندازه معاملات رمز ارزهای فن توکن یا رمز ارزهای هواداری با ورود مسی به پاری سن ژرمن به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد، طبق گزارش های فروش این رمز ارزها مبلغی در حدود 25 تا 30 میلیون دلار در هر فصل را نصیب پاری سن ژرمن خواهد نمود.

برابر با بارسلونا

علاوه بر موارد ذکر شده، مسی، که از ترانسفر خود هیچ پولی تحت اسم پاداش ترانسفر دریافت ننموده است، مبغلی در حدود 15 میلیون یورو را به اسم پاداش وفاداری را دریافت خواهد نمود که البته این مبلغ بعد از کسر اقتصادیات به 10 میلیون یورو کاهش پیدا می نماید.

این دستمزد مسی شبیه به مبلغی است که او در صورتی که در بارسلونا می ماند دریافت می کرد، چون لئو تمایل داشت دستمزد خود را تا 50 درصد در بارسلونا کاهش دهد. این کاهش 50 درصدی باعث می شد که او به ازای هر فصل 30 میلیون یورو دریافت کند. اما با وجود رضایت و تمایل مسی به کم کردن نصف دستمزدش، باشگاه بارسلونا آنقدر بدهی اقتصادی داشت که توانست دوباره با فوق ستاره آرژانتینی خود قرارداد امضا کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1837

به "لیونل مسی چقدر در بارسلونا حقوق می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی چقدر در بارسلونا حقوق می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید