مدیرعامل پست بانک ایران: راهکار برون رفت پیروزمندانه از جنگ مالی مدیریت علمی، تخصصی و عملگرایی است

به گزارش تور تایلند، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در گفتگویی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای بزرگ الشأن دفاع مقدس تأکید کرد: راهکار برون رفت پیروزمندانه از جنگ مالی در مدیریت علمی، تخصصی و اتخاذ راهبرد عملگرایی است.

مدیرعامل پست بانک ایران: راهکار برون رفت پیروزمندانه از جنگ مالی مدیریت علمی، تخصصی و عملگرایی است

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: وی اضافه نمود: همیشه میزان تاب آوری هر فرد یا جامعه ای را باید در روزهای سخت سنجید. درطول چند دهه اخیر کشور ما همیشه در عرصه های مختلف درحال دفاع در مقابل حملات دشمنان خود بوده است، گاه در عرصه نظامی، گاه فرهنگی و البته مالی که به جرأت می توان گفت حمله مالی و عوامل بی ثبات کننده خارجی و داخلی نقطه مشترک هر جنگی بوده است.

دکتر شیری گفت: اما درچند سال اخیر و به ویژه سال جاری، عملاً مورد یک حمله تمام عیار مالی قرار گرفتیم. شاید اگر در چند سال قبل اهمیت اقتصاد مقاومتی و مقاوم کردن اقتصاد کشور را به خوبی درک و برای آن قدم های عملی بیشتری برداشته می شد، امروز راحت تر از این گردنه سخت عبور می کردیم، اما باز راهکار برون رفتِ پیروزمندانه از این جنگ را می توان در مدیریت علمی و تخصصی و راهبرد عملگرا یافت.

مدیرعامل پست بانک ایران درسرانجام بیان داشت: دفاع مقدس سرانجام نیافته و امروز سربازان مالی ایران هستند که به دنبال حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس قدم بر می دارند. چهلمین سالِ شروع دفاع مقدس ما را بیشتر از گذشته به اهمیت کار و عمل واقف می نماید تا بدانیم فقط با حرکت و عمل است که می توان تغییر داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1265

به "مدیرعامل پست بانک ایران: راهکار برون رفت پیروزمندانه از جنگ مالی مدیریت علمی، تخصصی و عملگرایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پست بانک ایران: راهکار برون رفت پیروزمندانه از جنگ مالی مدیریت علمی، تخصصی و عملگرایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید