مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

به گزارش تور تایلند، رستوران Beast Burger، کلوچه هایی (bun) سرو می کند که در هر گاز آن، می توان مزه های آمریکایی را حس کرد. این مکان محلی ایده آل برای دوست داران گوشت است که بعضی از آب دارترین همبرگر های چیانگ مای را عرضه می کند. این رستوران، در همبرگرهایش از مواد اولیه تازه و مقدار زیادی پنیر استفاده می کند.

مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

Hamburg، با محیطی زیرزمین شکل با دیوارهای آجری و نورپردازی با لامپ های فیلامنتی به سبک قدیمی، یکی از محبوب ترین فست فودهای چیانگ مای است. در این مکان می توانید غذای آمریکایی با انواع نوشیدنی ها را سفارش دهید. می توانید همبرگر teriyaki سفارش دهید یا همبرگر مخصوص این رستوران را امتحان کنید. دوست داران غذاهای دریایی باید همبرگر میگوی این فست فود را که به همراه سس انبه خام سرو می شود، امتحان کنند؛ چرا که این همبرگر یکی از غذاهای پرطرفدار و تحسین شده این رستوران است.

رستوران های چیانگ مای برای هر نوع سلیقه ای غذا دارند؛ حتی اگر دنبال همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده کلاسیک غربی باشید، نا امید نخواهید شد. سیب زمینی به همراه پنیر، پیاز تازه حلقه شده در سبد و همبرگر مخصوص، تنها با قیمت 160 بات در دسترس است که فقط بخشی از غذاهای این رستوران را تشکیل می دهد. فضای بزرگ، صندلی های راحت و محیط جذاب رستوران، این مکان را تبدیل به محلی محبوب در میان جوانان کرده است.

منبع مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1969

به "مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید