نگرانی بدموقع اماراتی ها ، تیم زاکرونی موفق می گردد؟

به گزارش تور تایلند، رسانه های اماراتی از جمله البیان شکست مقابل کویت را نگران کننده قلمداد کردند اما ابراز امیدواری داشتند که در بازی افتتاحیه برابر بحرین، امارات بتواند با ارائه نمایشی خوب، به برتری برسد.

نگرانی بدموقع اماراتی ها ، تیم زاکرونی موفق می گردد؟

تیم زاکرونی موفق می گردد؟

اماراتی ها در حالی با زاکرونی وارد مسابقات جام ملت ها می شوند که در 17 بازی تحت راهنمایی او، 5 برد، 5 باخت و 7 تساوی نصیب شان شده است.

میزبان جام ملت های آسیا با هند، بحرین و تایلند در یک گروه قرار گرفته است و کارش برای صعود به دور یک هشتم چندان سخت نیست. با این حال شکست 2 بر صفرمقابل کویت در بازی جمعه شب سبب ایجاد نگرانی هایی در بین اهالی فوتبال امارات شده است. هر چند تیم آلبرتو زاکرونی 65 ساله در ماه های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و فوتبالدوستان این کشور را به موفقیت در جام ملت ها نموده اما غیبت بازیکنانی نظیر عمر عبدالرحمان کار میزبان را بسیار سخت نموده است.

بازی دوستانه با کویت به درخواست زاکرونی پشت درهای بسته برگزار گردید و در حالی که حریف روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد در خانه امارات را شکست داد.

با با برسیی آخرین بازی تدارکاتی میزبان جام ملتها معین می گردد امارات با 4 مدافع، 3 هافبک و 3 مهاجم به مصاف کویت رفته است. علی خسیف در درون دروازه امارات قرار داشت، ولید عباس، خلیفه مبارک، فارس جمعه و بندر الاحبابی مدافع تیم العین خط دفاعی را تشکیل داده بودند. در خط هافبک عامر عبدالرحمان، خیس اسماعیل و ماجد حسن حضور داشتند و مثلث خط حمله نیز با سیف راشد، خلفان مبارک و علی مبخوت تشکیل شده بود.

در جام ملت های آسیا تیم های بسیاری هستند که با سیستم 3-3-4 بازی می نمایند اما لزوما تاکتیک بازی آنها هجومی نیست. رسانه های اماراتی از جمله البیان شکست مقابل کویت را نگران نماینده قلمداد کردند اما ابراز امیدواری داشتند که در بازی افتتاحیه برابر بحرین، امارات بتواند با ارائه نمایشی خوب، به برتری برسد.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 487

به "نگرانی بدموقع اماراتی ها ، تیم زاکرونی موفق می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی بدموقع اماراتی ها ، تیم زاکرونی موفق می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید