نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسب درآمدزایی مردم

به گزارش تور تایلند، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: لرستان جزو شش استان برتر توزیع برق کشور است.

نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسب درآمدزایی مردم

مهندس فریدون خودنیا با بیان اینکه در حال حاضر برق رسانی به روستاهای پنج تا ده خانوار را انجام می دهیم، اضافه نمود: به جز یک روستا از پل دختر و خرم آباد که معارض دارند، تمام روستاهای بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق هستند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری زیادی در این رابطه اجرا شده است، گفت: کارکنان ما نقاط صعب العبور را هم برق دار کرده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین با بیان آنکه در این شرکت کارهای خوبی آغاز شده، اضافه نمود: یک ماه پیش نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح شد.

خودنیا اظهار کرد: دو نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد افتتاح شده و یک ماه آینده یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورود توسط بخش خصوصی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه پنج نیروگاه تا پایان سال 98 افتتاح شده، گفت: در مناطقی که بحث صنعتی بودن وجود دارد نسبت به احداث نیروگاه اقدام کرده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین بیان نمود: نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسبی برای مردم است.

خودنیا گفت: نیروگاه خورشیدی روی پشت بام منازل قابل نصب است و به ازای هر ده کیلووات ماهیانه حدود سه میلیون درآمدزایی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه قرائت کنتورها و آزمایش کنتور را متوقف کرده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه بخش وصول مطالبات هم فعلاً متوقف شده است، اظهار کرد: مشترکین تا پایان اردیبهشت ماه فرصت پرداخت دارند.

خودنیا گفت: مشترکین برای کارهای جزئی و کم اهمیت نیاز به حضور ندارند و سامانه 121 آماده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 930

به "نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسب درآمدزایی مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسب درآمدزایی مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید