هوای تهران ناسالم برای گروههای حساس

به گزارش تور تایلند، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون (21 آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است.

هوای تهران ناسالم برای گروههای حساس

به گزارش خبرنگاران، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که در صبحگاه روز جمعه (21 آذر 99) با حاکمیت جو پایدار و آرام طی ساعات گذشته همراه با انباشت آلاینده ها از شب گذشته، کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد. در طی روز با عدم وزش باد مؤثر شرایط برای پراکندگی آلاینده ها فراهم نخواهد شد.

همچنین در اواخر وقت جمعه، حاکیمت جو آرام و نسبتاً پایدار و افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق شده و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر نواحی پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

استمرار پایداری جو تا صبح روز شنبه (22 آذر 99) همراه با آغاز تردد خودروها سبب افزایش غلظت آلاینده ها خواهد شد و پیش بینی می شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد. با تداوم این شرایط جوی در طی روز کیفیت هوا در مناطق پرتردد در شرایط نامطلوب باقی خواهد ماند و احتمال می رود با افزایش تردد خودروها در ساعات پایانی شنبه بر غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق افزوده شده و در بیشتر مناطق برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 127 بود و هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 121 است و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1414

به "هوای تهران ناسالم برای گروههای حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران ناسالم برای گروههای حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید