واگذاری بازسازی و احیای 9 بنای تاریخی به بخش خصوصی

به گزارش تور تایلند، به نقل از صابتا، بعد از ارزیابی فنی و مالی پاکت های ارسال شده به دبیرخانه فراخوان، 9 متقاضی سرمایه گذاری، امتیاز لازم را برای بازسازی، احیا و حق بهره برداری مدت مشخص بعضی بناهای تاریخی کسب کردند.

واگذاری بازسازی و احیای 9 بنای تاریخی به بخش خصوصی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بنابر اعلام کمیسیون مزایده های صندوق توسعه، خانه ناصح زاده تبریز با کاربری فرهنگی، اقامتی و پذیرایی، حمام پیر زرگر اردبیل با کاربری بهداشتی، درمانی (حمام ایرانی) و پذیرایی، قلعه کنجانچم ایلام با کاربری فرهنگی، اقامتی و پذیرایی (مجتمع گردشگری بین راهی)، اتاق آئینه شهرکرد با کاربری فرهنگی، هنری و پذیرایی (نمایشگاه آثار هنری وشربتخانه)، خانه تیزنو با کاربری فرهنگی، هنری و پذیرایی، ساباط و خانه مستوفی بشرویه (خراسان جنوبی) با کاربری فرهنگی، هنری و تجاری (خانه خلاق صنایع دستی و فرش دستباف) و اقامتی، حمام مریان تالش (گیلان) با کاربری فرهنگی و پذیرایی، خانه سعادتخواه تهران با کاربری فرهنگی و مجموعه چرخاب اردکان یزد با کاربری فرهنگی، هنری، اقامتی و پذیرایی، بناهای تاریخی هستند که به منظور بازسازی، احیا و حق بهره برداری مدت مشخص به بخش خصوصی واگذار شد.

حجم سرمایه گذاری جذب شده درپی این فراخوان با توجه به شرایط فعلی مالی، می تواند زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری در دوران پساکرونا را ایجاد کند و اقدامی متمایز در جذب سرمایه گذاری و اعتماد به مردم محسوب می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1442

به "واگذاری بازسازی و احیای 9 بنای تاریخی به بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری بازسازی و احیای 9 بنای تاریخی به بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید