پلیس برزیل حامیان بولسونارو را بازداشت کرد

به گزارش تور تایلند، هواداران رئیس جمهور برزیل تقریبا هر هفته به خیابان ها می آیند تا قرنطینه و سایر محدودیت های اجتماعی برای مهار ویروس کرونا را به چالش بکشند این در حالی که این بیماری مسری سرتاسر کشورشان را فراگرفته است.

پلیس برزیل حامیان بولسونارو را بازداشت کرد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای پلیس برزیل سه شنبه به مراکز و خانه های متحدان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور حمله نموده و عده ای را بازداشت کردند.

به گزارش الجزیره، این اقدام پلیس در راستای تحقیقات درباره تامین اقتصادی راهپمیایی های غیردموکراتیک در حمایت از بولسونارو انجام شده که به ترامپ برزیل معروف است.

هواداران رئیس جمهور برزیل تقریبا هر هفته به خیابان ها می آیند تا قرنطینه و سایر محدودیت های اجتماعی برای مهار ویروس کرونا را به چالش بکشند و همچنین خواهان دخالت ارتش برای بستن کنگره و دادگاه عالی هستند. دو نهادی که به مانع بزرگی برای پیشبرد سیاست های افراطی بولسونارو تبدیل شده اند.

اعتراضات هواداران به قرنطینه در حالی است که ویروس کرونا سرتاسر برزیل را فراگرفته و این کشور پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی از منظر بیشترین قربانی و مبتلا قرار گرفته است.

یکی از مهمترین دلایل شیوع گسترده کرونا در برزیل ناشی از رویکرد ژائیر بولسونارو رئیس جمهور این کشور است. وی این بیماری مسری را سرماخودرگی کوچک توصیف نموده و با تدابیر بهداشتی از جمله قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی مخالفت می نماید.

کارشناسان می گویند مخالفت بولسونارو با توصیه های بهداشتی برای مقابله با کرونا و ترویج داروهای تأیید نشده همانند کلروکین و هیدروکلروکین نقش مهمی در شیوع این بیماری مسری در برزیل داشته است.

دنیس گرت اپیدومولوژیست آمریکایی - برزیلی به نیویورک تایمز گفت: تصمیمات نه بر اساس شواهد و اطلاعات تجربی بلکه بر اساس گزارش های غیرمعتبر گرفته می گردد. بولسونارو پول زیادی را برای روش هایd هزینه نموده که تأیید نشده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 991

به "پلیس برزیل حامیان بولسونارو را بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس برزیل حامیان بولسونارو را بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید