چکمه های ایمنی تقویت شده با گرافن به بازار استرالیا راه می یابند

به گزارش تور تایلند، یک شرکت خارجی آزمایش های خود روی چکمه های تقویت شده را به سرانجام رسانده است، انتظار می رود این محصول در ماه جاری به بازار استرالیا عرضه گردد.

چکمه های ایمنی تقویت شده با گرافن به بازار استرالیا راه می یابند

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت فرست گرافن (First Graphene) به تازگی اطلاعاتی در خصوص استفاده تجاری از PureGRAPH منتشر نموده است. در این گزارش از شرکت هایی که در حال حاضر از گرافن این شرکت برای توسعه محصولات و فناوری های خود استفاده می نمایند، اطلاعاتی منتشر شده است.

دو شرکت Aquatic Leisure Technologies و Ascent Shipwrights متعهد شده اند که از pureGRAPH به اسم ماده استاندارد برای تقویت استخر ها و قایق ها استفاده نمایند.

شرکت استیل بلو (Steel Blue) آزمایش های خود روی چکمه های تقویت شده با PureGraph را به انتها رسانده است، انتظار می رود این محصول در ماه جاری به بازار استرالیا عرضه گردد.

بعلاوه newGen Group و Katana Surf آزمایش های خود را روی محصولات پیشرفته PureGRAPH با نتایج دلگرم نماینده به انتها رسانده اند. این شرکت مواد گرافن با فناوری بالا را عرضه می نماید که شامل پودر گرافن، خمیر AQUA و محصولات ترموپلاستیک است که در صنایع مختلفی پذیرفته شده است.

این شرکت جزئیات راه اندازی محصول را از اوایل پذیرش PureGRAPH تا فراوری محصول نهایی را ارائه نموده است. در مرحله اول، Aquatic Leisure Technologies (ALT) با استفاده از یک سیستم لمینیت پیشرفته PureGRAPH t 0 طیف نوی از استخر های شنا را ایجاد می نماید.

گفته می گردد که این استخر های نو با فناوری گرافن بهبود یافته و کیفیت و تجهیزات و فرآیند های ALT، با استفاده از فناوری نانو ارتقاء یافته اند. PureGraph در تمام استخر های نو Aqua Technics استفاده می گردد.

Ascent Shipwrights تأیید نموده است که PureGRAPH، پس از آزمایش های موفقیت آمیز دریایی، به یک ماده افزودنی استاندارد در ساخت قایق پلاستیکی تبدیل خواهد شد.

شرکت استیل بلو اولین دوره فراوری چکمه های ایمنی تقویت شده PureGRAPH را به انتها رسانده است که قرار است در ماه جاری به بازار کفش ایمنی استرالیا راه یابد. به گفته شرکت فرست گرافن، چکمه هایی که از زیره و رویه حاوی PureGRAPH بهره می برند، در برابر چندین استاندارد جهانی ایمنی آزمایش شده اند و تمام احتیاج های توزیع در استرالیا، اروپا، آسیا و آمریکا را پشت سر گذاشته اند.

گروه NewGen که ارائه دهنده محصولات محافظت در برابر سایش، خدمات استخراج معدن، جابجایی مواد فرآوری شده معدنی است، دستکش های پلی یورتان تقویت شده با PureGRAPH خود را به نام AmourGRAPH به بازار عرضه نموده است. نتایج آزمایش های این گروه نشان داده است که در مقایسه با آستر های پلی اورتان استاندارد، شش برابر بهبود در مقدار سایش آستر های نانویی دیده شده است.

شرکت کاتانا سرف (Katana Surf) که تخته موج سفارشی در استرالیای غربی فراوری می نماید، یک صفحه تخته پیشرفته تقویت شده با PureGRAPH فراوری نموده است که به علت استفاده از گرافن دوام آن افزایش یافته است.

در پی همکاری با شرکت فرست گرافن، کاتانا گفت که افزودن PureGRAPH بهبود های قابل توجهی در مقاومت تخته ها نشان می دهد که مورد استقبال جامعه محلی قرار گرفته است که تخته ها را آزمایش نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 1742

به "چکمه های ایمنی تقویت شده با گرافن به بازار استرالیا راه می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چکمه های ایمنی تقویت شده با گرافن به بازار استرالیا راه می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید