کشف حملات هکری گسترده در هند

به گزارش تور تایلند، یک شرکت امنیتی در هند از شناسایی حملات گسترده به شرکت های فعال در این کشور با استفاده از بدافزاری به نام ایموتت خبر داده است.

کشف حملات هکری گسترده در هند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، یک شرکت امنیتی در هند از شناسایی حملات گسترده به شرکت های فعال در این کشور با استفاده از بدافزاری به نام ایموتت خبر داده است. آنالیز های شرکت Seqrite نشان می دهد که بدافزار یادشده که یک تروجان بانکی است که حملات خود را به شرکت های هندی از سال 2014 شروع نموده است.

تروجان یادشده در گذر زمان بارها تغییر ماهیت داده و در سال 2018 با یک به روزرسانی اساسی حملات خود را تشدید نموده است. پیچیدگی تروجان یادشده شناسایی آن را توسط نرم افزارها و برنامه های ضدویروس بسیار سخت می سازد.

برسی های اجرا شده با ابزار هوش مصنوعی نشان می دهد Emotet روزانه بیش از 8000 حمله هکری را بر علیه شرکت های تجاری در هند انجام می دهد. با توجه به توانمندی بالای این بدافزار محبوبیت آن در میان هکرها روز به روز در حال افزایش است و در عین حال هیچ آمار دقیقی در خصوص خسارات وارده به دنبال حملات آن وجود ندارد.

Emotet از رایانه ها وسیستم های آلوده شده به عنوان پایگاهی برای حملات جدید استفاده می نماید و نسخه های دیگری از آن نیز برای واردآوردن خسارت طراحی شده که از جمله آنها می توان به Qakbot، TrickBotو Ryuk اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 599

به "کشف حملات هکری گسترده در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف حملات هکری گسترده در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید